Українка проїде етапи Тур де Франс, щоб довести, що велоспорт не чоловічий

1625
23 травня 2016

За словами української велосипедистки, її команда хоче продемонструвати світові, що велоспорт не зарезервований для чоловіків, а жінки також можуть долати великі відстані і значні перешкоди. Про це вона розповіла в інтерв'ю виданню Pink.ua.

"Професійні перегони Тур де Франс розпочинаються другого липня, ми стартуємо першого. Ми робимо те ж саме, що роблять супертреновані професіонали-чоловіки — їдемо тим самим маршрутом, але не на час. Ми його засікаємо, однак між собою не змагаємося".

Тетяна, яка нині навчається в аспірантурі НАНУ та одержує PHD у Франції, є біохіміком. Вона розповідає, що загалом у команді 14 осіб, однак усі етапи проходитимуть лише семеро: українка, бельгійка та п'ять француженок віком від 25 до 32 років.

Етапи Тур де Франс — це 21 день: з 1 липня від Mont St Michel до 23 липня у Парижі, 2 дні відпочинку, 3519 км, у тому числі рівнинні та гірські етапи, плюс індивідуальні змагання на час.

Сміливі дівчата з команди, яка має намір подолати усі етапи Тур де Франс. Фото pink.ua. Тетяна Калачова праворуч.

"Колись давно існувала жіноча версія Тур де Франс, але у 1989-му році її закрили. Оголосили, що це, з одного боку, не дуже популярно, пристрасті не настільки яскраві, як у чоловічому спорті, а з іншого — це занадто важко, і жінки в принципі не здатні проїжджати такі дистанції без допінгу.

Ми хочемо показати, що жінки, більше того — аматори, також здатні долати по-справжньому довгі дистанції. Велоспорт не зарезервований лише для чоловіків. Нас усіх об'єднує одна ідея — проїхати всі етапи гонки. Без допінгу, без особливих надзусиль і надтренувань. Це не просто, але цілком реально", — розповіла українська велосипедистка.

Тур де Франс — чоловічі велоперегони. Фото www.letour.fr

Вона також додала, що метою спортивної акції є залучити якомога більше дівчат у велоспорт, адже, на її думку, не завжди можна знайти необхідний інвентар, зручний для жінок, жіночі сідла, велоформу і взуття, велосипеди з адаптованою під жіночий організм геометрією.

"Виробники цим просто не заморочуються, тому що ринку немає. І виходить замкнене коло. Дівчата не можуть щось знайти, тому що виробники цього не випускають, а виробники не випускають, тому що дівчата не купують".

powered by lun.ua