Не треба лагодити те, що не зламано. Кампанія проти впливу соцмереж на сприйняття свого тіла

— 28 червня 2016, 10:16

Дослідники з’ясували просту закономірність: багато часу у соцмережах призводять до відчуття одинокості, а жінки починають недолюблювати свою зовнішність.

[L]Аби проговорювати ці питання, британська студента створила кампанію проти тиску, якому піддаються жінки в соцмережах, у тому числі щодо схуднення чи навіть косметичних операцій задля покращення зовнішності, пише Mashable.

Джейд Донсон створила "Un-Edit" (Нередаговану) кампанію, яка якраз має на меті показати, який вплив на молодих жінок мають Instagram та зірки.

Поверніться спиною до тиску, який на вас чинять соціальні мережі

Як вказує Британська Асоціація Естетичної пластичної хірургії, все більше юнок цікавляться проведеннями таких операцій – вони відчувають потребу бути досконалими, бо порівнюють себе з редагованими зображеннями в соцмережах.

Написи на тілі: "Загорнута в зображення тіла", "Менше одягу, більше фоловверів", "Схудніть ще!", "План дієти", "Товста", "Тиск бути ідеальною"

Джейд Донсон та інша студентка Лаура Докіз на фото позуючи для селфі після пластичної операції

Ну і звісно фото при спробі збільшити губи

"Проститутка", "Розпусниця" та інші образливі слова на тілі жінці

Втім, це не перша така спроба привернути увагу до залежності від Facebook, Instagram, Twitter та інших.

У 2015 році автралійка Ессена О’Ніл з’явилась у заголовках ЗМІ: дівчина з’ясувала, що стала "лайкозалежною". Вона зізналась, що рахувала кожен "лайк" під фото і що робила 50 кадрів перш ніж опублікувати одну світлину на Instagram.

Келі Дженнер також зізнавалась, що робила 500 дублів селфі перш ніж опублікувати одне.

Реклама:

Головне сьогодні