Не треба лагодити те, що не зламано. Кампанія проти впливу соцмереж на сприйняття свого тіла

3851
28 червня 2016

Дослідники з’ясували просту закономірність: багато часу у соцмережах призводять до відчуття одинокості, а жінки починають недолюблювати свою зовнішність.

Аби проговорювати ці питання, британська студента створила кампанію проти тиску, якому піддаються жінки в соцмережах, у тому числі щодо схуднення чи навіть косметичних операцій задля покращення зовнішності, пише Mashable.

Джейд Донсон створила "Un-Edit" (Нередаговану) кампанію, яка якраз має на меті показати, який вплив на молодих жінок мають Instagram та зірки.

Реклама:

Поверніться спиною до тиску, який на вас чинять соціальні мережі 

Як вказує Британська Асоціація Естетичної пластичної хірургії, все більше юнок цікавляться проведеннями таких операцій – вони відчувають потребу бути досконалими, бо порівнюють себе з редагованими зображеннями в соцмережах.

Написи на тілі: "Загорнута в зображення тіла", "Менше одягу, більше фоловверів", "Схудніть ще!", "План дієти", "Товста", "Тиск бути ідеальною" 

Джейд Донсон та інша студентка Лаура Докіз на фото позуючи для селфі після пластичної операції  

Ну і звісно фото при спробі збільшити губи 

"Проститутка", "Розпусниця" та інші образливі слова на тілі жінці 

Реклама:

Втім, це не перша така спроба привернути увагу до залежності від Facebook, Instagram, Twitter та інших.

У 2015 році автралійка Ессена О’Ніл з’явилась у заголовках ЗМІ: дівчина з’ясувала, що стала "лайкозалежною". Вона зізналась, що рахувала кожен "лайк" під фото і що робила 50 кадрів перш ніж опублікувати одну світлину на Instagram.

Келі Дженнер також зізнавалась, що робила 500 дублів селфі перш ніж опублікувати одне. 



Реклама: