9 речей, які люди можуть зрозуміти, просто подивившись на вас

— 17 липня 2016, 04:42

Все більше досліджень показують, що люди досить добре "зустрічають по одежинці".

Добірку експериментів, які показують, що найчастіше можна розгледіти у співрозмовнику при першій зустрічі, публікує Business Insider UK.

Чи відкриті ви для нових вражень

У 2015 році вчені попросили студентів китайського університету подивитися на селфі і спробувати оцінити особистості людей, які зображені на них.

Здебільшого студенти були не праві у своїх припущеннях, але одне точне спостереження вони зробили: більшість людей зі світлин були відкритими до нового досвіду.

ВІДЕО ДНЯ

Яка ваша сексуальна орієнтація

У невеликому дослідженні, проведено у 2008 році, 90 чоловіків та жінок роздивлялися фотографії на яких половина чоловіків були натуралами, а половина – геями.

Результати показали, що учасники напрочуд швидко і точно могли визначити сексуальну орієнтацію.

Який рівень вашого інтелекту

У дослідженні 2007 року 182 студентам було запропоновано протягом 5 хвилин в парах обговорити визначену тему. Частину учасників попередньо ознайомили з темою, щоб вони були освіченими та компетентними.

Після спілкування партнери намагалися оцінити один одного на предмет того наскільки розумним їм здався співрозмовник та не змогли цього зробити.

Люди здатні чітко відзначати тих, хто активно намагався здаватися розумнішим. Фото yacobchuk1/Depositphotos

Ще 20 чоловіків і жінок не приймали участь у дискусії та просто дивилися відеозаписи розмов. Вони чітко відзначили тих, хто активно намагався здаватися розумнішим.

"Сигнал високого або низького інтелекту в соціальній взаємодії може бути збільшено в обстановці управління враженням. Можливо, мотивація передати конкретне враження посилюється природною поведінкою", – пояснили дослідники.

Чи агресивно ви налаштовані

У 2009 році у Канаді провели експеримент зі студентками. Їх попросили оцінити чи є агресивними 37 чоловіків на фотографіях. На кожну світлину їм дали 39 мілісекунд. Жінки з цим завданням легко впоралися.

Дослідники також виявили, що агресивна людина зазвичай морщить лоба та вишкіряється.

Агресивна людина зазвичай морщить лоба та вишкіряється. Фото Wavebreakmedia/Depositphotos

Чи компетентні ви у якості лідера

У 2010 році дослідники попросили старшокурсників оцінити за різними характеристиками особистості сотню керуючих партнерів із провідних юридичних фірм.

Зокрема, вони мали визначити їх за показниками "домінування", "зрілості особи", "привабливісті" тощо.

Люди, які набрали найбільше балів, як правило, керували найбільш успішними фірмами.

Чи є ви екстравертом

Всього за 50 мілісекунд, більшість людей може точно визначити, що ви вважаєте себе екстравертом.

Такі дані отримали німецькі вчені в результаті дослідження проведеного у 2009 році.

На фотограціях, які оцінювали сотні піддослідних, екстраверти зазвичай мали більш веселі вирази обличчя, тому їх легко виявляли.

Всього за 50 мілісекунд, більшість людей може точно визначити, що ви вважаєте себе екстравертом. Фото olly18/Depositphotos

Наскільки ви вразливі

Дослідження показують, що деякі люди, а саме психопатичні злочинці, можуть виявити вразливість людини йти протягом всього декількох хвилин.

Наприклад, дослідження 2013 року виявили, що такі ув'язнені можуть визначити людей, які були жертвами у минулому, за їх ходою.

Чи ви релігійні

Дослідження, яке провели у 2009 році, показало, що 123 старшокурсників здатні майже точно оцінити релігійність 113 людей, просто подивившись на фотографії цих осіб у повен зріст.

Релігійні люди були здебільшого усміхненими, енергійними та акуратними.

Релігійні люди були здебільшого усміхненими, енергійними та акуратними. Фото Vadymvdrobot/Depositphotos

Чи є ви самозакоханим

Селфі-одержимість важко приховати.

У дослідженні 2009 року, 160 старшокурсників пройшли ряд особистісних тестів, в тому числі той, що вимірює нарцисизм.

Сім інших старшокурсників дивилися на фотографії цих осіб у повен зріст і спробувати оцінити їх.

Результати показали, що, в середньому, спостерігачі легко визначали самозакоханість, грунтуючись виключно на зовнішності учасників. Були й конкретні сигнали, які вони фікували: акуратний зовнішній вигляд, кричущий, стильний і дорогий одяг та макіяж.

Реклама:

Головне сьогодні