Вигадана "Спілка сексистів України" виявилася рекламою конференції

1439
28 жовтня 2016

Реклама не містила жодних даних про її творців, але викликала резонанс серед киян та користувачів соцмереж.

Найбільше запитань стосувалися походження самої спілки та причини появи рекламної кампанії. Згодом лайтбокси заклеїли стрічками із написами "Стереотипи під наглядом".

Відповідь на усі запитання дали організатори акції на сайті Womo.

У компанії пояснили, що прагнули "розбурхати суспільство і змусити його задуматися" напередодні щорічної конференції ділових жінок. 

"Аудиторія нашого сайту – жінки сильні, успішні, прогресивні, що пройшли шлях боротьби з закостенілими шаблонами – дозволила нам провести ряд опитувань і вичленувати найдешевші поширені і дратівливі шаблони в оцінці їх ролі в суспільстві. Так народилися "Зозуля", "Стерво" і "ПМС". Сподіваємося, цих трьох днів було достатньо, щоб тепер розпрощатися з ними раз і назавжди", – йдеться на сайті.

Організовану кампанію автори називають роботою з ліквідації гендерної нерівності.

"Ми розцінюємо три дні, протягом яких в місті провисіли ситілайти з гаслами від імені вигаданої сексистської організації, як процес розтину нариву проблеми гендерної нерівності в Україні", – пояснили організатори.

Найбільше запитань стосувалися походження самої спілки та причини появи рекламної кампанії. Фото womo.com.ua

powered by lun.ua