Лише 6% пластикових пляшок виготовляють з вторинних матеріалів - дослідження

314
15 березня 2017

Щороку великі бренди безалкогольних напоїв виготовляють більш, ніж два мільйони тон одноразових пластикових пляшок.

І лише 6,6% з них вироблені з переробленого пластику, пише The Guardian

Такі цифри дало опитування, проведене Greenpeace.

Реклама:

Організація опитала великі бренди, такі як Coca-Cola, PepsiCo, Suntory, Danone, Dr Pepper Snapple and Nestle.

І лише Coca-Cola не розповіла, скільки тон пластику продає.

 Фото: sablin/Depositphotos

Дослідники кажуть, якби компанія надала цю інформацію, цифри були б значно вищими.

Одноразові пластикові пляшки є видимою частиною проблеми пластикового забруднення світових океанів.

Їх найчастіше вимиває на береги океанів, каже Greenpeace.

Цей пластик шкодить морській дикій природі, поширюючи токсичні хімікати.

Реклама:

Тому Greenpeace прагне, щоб бренди зменшували кількість пластмаси, яка забруднює моря.

Компанії, які взяли участь в опитуванні, розповіли, що зменшення забруднення роблять пляшки тоншими, щоб зменшити в них кількість пластику, використовують біопластик, виготовлений не з нафти, або роблять свої пляшки більш придатними для вторинної переробки.

Однак Greenpeace парирує їм, заявляючи, що легші чи біоплатистикові пляшки все одно забруднюють моря.

 Фото: kmiragaya/Depositphotos

А дії брендів не компенсують зростання загального обсягу пластику.

Еко-активісти пропонують виробникам декілька варіантів: виготовляти більше пляшок, повністю виготовлених з перероблених матеріалів, чи поступово зменшувати кількість одноразових пляшечок.

"Якщо ми хочемо захистити наші океани, потрібно закінчити еру одноразового пластику", - каже Льюіс Едж, старший співробітник з питань океанів у британському відділенні Greenpeace.



Реклама: