Український кулон, що перекладає голос у текст, зібрав на Kickstarter $302 тис.

— 20 березня 2017, 12:56

Український стартап Senstone, кулон для перекладу голосових повідомлень у текст, зібрав на Kickstarter вшестеро більше заявленої суми.

Кулон для перекладу голосових повідомлень у текст, зібрав на Kickstarter вшестеро більше заявленої суми. Фото kickstarter.com

Команда розробників Senstone стартовою ціллю визначиоа $50 000. Після завершення кампанії на рахунку у стартапу виявилося $302 023.

Початкову суму $50 000 команді вдалося зібрати лише через 36 годин з моменту старту, йдеться на ain.ua.

Кулон Senstone діаметром 29,53 мм і вагою 26 г робить замітки в один клік, на ходу переводить в текст і сортує за темами (наприклад, щоденник, блог туриста, записки з конференцій), які створює користувач.

Кулон Senstone діаметром 29,53 мм і вагою 26 г робить замітки в один клік. Фото senstone.io

Він уміє розпізнавати 7 мов, тримає заряд до 3 днів.

"Kickstarter – це неповторний досвід. Підготовка і продуманість в цьому процесі – найважливіше. І дуже складно передбачити, що трапиться завтра. Наприклад, днями нас підтримав один з найвідоміших журналістів TechCrunch (Майк Бутчер – ред.) І підкреслив, що дуже хоче випробувати пристрій. На жаль, зараз вільних гаджетів у нас немає, але влітку-восени спробувати зможуть всі, хто його замовляв", – розповів засновник і CEO Senstone Назар Федорчук.

Засновник стартапу Назар Федорчук почав працювати над проектом з 2015 року, відразу після звільнення з роботи.

Йому потрібен був гаджет для вирішення власної проблеми: можливості швидко і зручно записувати свої ідеї.

Так з'явилася кнопка для нагадувань, яка завжди поруч і яка може записати думки.

Уже влітку 2016 роки команда створила робочий прототип і отримала перші інвестиції.

Кулон уміє розпізнавати 7 мов, тримає заряд до 3 днів. Фото ain.ua

За словами Назара, основну суму зібраних коштів витратять на першу партію і розвиток команди.

"Для цих цілей ми не будемо залучати інвестиції. Але для розширення команди розробників і поповнення продуктової лінійки і маркетингу – ми відкриті для партнерства", – сказав Федорчук.

Зараз команда веде переговори з декількома заводами, які можуть допомогти з масовим виробництвом гаджета.

Реклама:

Головне сьогодні