YouTube покарав блогера за відео з самогубцею, але не дуже

— 11 січня 2018, 11:30

Не дивлячись на обурення користувачів, YouTube вирішив повністю не блокувати блогера Логана Паула, який розмістив відео з мертвим тілом, що висить на дереві у Японії.

Про це пише Bloomberg з посилання на розповсюджену офіційну заяву сайту.

Історія розпочалася 2 січня 2018 року, коли 22-річний блогер, який має понад 15 мільйонів підписників, виклав ролик у якому він відвідує ліс Аокігахару на горі Фудзі.

22-річний блогер, який має понад 15 мільйонів підписників, виклав ролик з "лісу самогубць"

Це місце відоме в Японії, як "ліс самогубць", через надзвичайно високий рівень суїцидів, що відбуваються там.

У відео Логан не тільки показав мертвого чоловіка, який висів на дереві, але й прокоментував це таким чином: "Це найбільш реальний vlog, який я коли-небудь публікував на цьому каналі. Я думаю, це напевно мить у історії YouTube, бо впевнений, що такого ніколи не було на YouTube. Ви ніколи не побачите таке відео, як це, знову!"

ВІДЕО ДНЯ

При цьому Пауль жартівливо звернувся до чоловіка "Ти живий? Ти досі з нами?" та прокоментував на камеру "Його руки пурпурні, він зробив це сьогодні вранці".

Обличчя людини у ролику розмили, однак бажання зірки YouTube отримати купу переглядів на темі самогубств обурило користувачів сайту.

Шанувальники не могли повірити, що Логан експлуатує смерть людини заради популярності, не кажучи вже про його нечутливу поведінку в кадрі.

Після численних скарг YouTube заблокував відео з Фудзі, а блогер зняв новий ролик з вибаченнями, який переглянули вже понад 39 мільйонів разів.

Він, зокрема, зазначив, що не монетизував те відео з лісу та включив до його опису інформацію про Американське товариство запобігання самогубствам.

Однак глядачі були невблаганні, та й далі вимагали від YouTube блокування його каналу.

10 січня YouTube пішов на поступки та вирішив віддалити від себе Логана Паула.

Так його канали більше не будуть частиною рекламної сітки YouTube's Google Preferred programme (де творці контенту отримують 5% від реклами), а у майбутньому сезоні оригінальної серії Foursome йому уріжуть хронометраж.

[L]YouTube також призупинив плани інших проектів з Логаном, однак він все ще може публікувати відео та збирати дохід від реклами.

Покарання для цього блогера дуже схоже на те, яке було застосоване до шведського феномена YouTube — користувача PewDiePie — за антисемітські висловлювання. Він, як і раніше, керує каналом з 59,5 мільйонів підписників.

Зазвичай сайт для виявлення невідповідних та образливих відео використовує комп'ютерні програми, а також заохочує користувачів позначати ролики, які порушують правила спільноти.

Однак цього разу YouTube зобов'язався найняти 10 000 додаткових працівників, щоб відслідковувати поширення невідповідних відео.

На такі кроки компанія йде в першу чергу тому, що зростає занепокоєння контентом серед рекламодавців, які витрачають на сайті мільярди доларів на рік.

Реклама:

Головне сьогодні