"Іноді що світліше, то краще": Heineken перепросила за расистську рекламу. ВІДЕО

1376
27 березня 2018

Пивоварна корпорація Heineken видалила телевізійну рекламу після звинувачень у расизмі.

У відеоролику бармен відправляє барною стійкою пляшку низькокалорійного слабоалкогольного пива повз трьох чорношкірих, яка зрештою зупиняється біля білої дівчини.

"Іноді що світліше, то краще", – з'являється надпис у кадрі у цей момент.

Компанія стверджує, що у гаслі мається на увазі світле пиво, але багато глядачів побачили інший підтекст, пише The Telegraph.

"Я думаю, що деякі компанії навмисно створюють расистські реклами, щоб мати більше переглядів", – відреагував на цей відеоролик американський репер Chance The Rapper.

У соцмережах люди писали, що колір шкіри людей у рекламі не може бути збігом.

"Бачила рекламу Heineken. Такі компанії точно знають, що роблять".

"Ви кажете, що припустилися помилки у своїй рекламі. Ви зробили набагато більше за помилку. Сподіваюся, ви збанкротуєте через вашу тупість".

Після цього Heineken видалила рекламу з каналу YouTube і вибачилася:

"Протягом десятиліть у своїй рекламі ми просуваємо ідеї, які покликані об'єднувати, а не роз'єднувати. В цьому випадку ми відчуваємо, що промахнулися.

Обіцяємо серйозно поставитися до реакції, яку ми отримали, і враховувати її в своїх майбутніх рекламних кампаніях".

powered by lun.ua