10 мемів, присвячених новій рекламі Nike, через яку в США спалюють кросівки

— 9 вересня 2018, 11:00

На початку вересня 2018 року Nike уклала угоду з футболістом Коліном Каперником, який перед одним із матчів у 2016 році не встав під час гімну США з колін.

Так він висловив протест проти расової дискримінації у країні. Тоді Каперника підтримали десятки інших гравців.

Угода означала, що Колін Каперник стане обличчям нової рекламної кампанії Nike.

Так виглядає нова рекламна кампанія Nike з Коліном Каперником

"Вір у щось. Навіть якщо заради цього доведеться пожертвувати усім. Просто зроби це", – написано на постері з Коліном.

Не всі однозначно сприйняли звістку про угоду Коліна з Nike.

Дехто почав спалювати свої кросівки Nike і оголосив байкот продукції цієї фірми.

Згодом у мережі з'явилися меми, присвячені цій ситуації, пише The Bored Panda.

"Вір у щось. Навіть якщо ти це вигадав". MAGA (Make America Great Again) – політичний слоган передвибочої кампанії Трампа

"Вір у щось. Навіть якщо заради цього доведеться пожертвувати всім. Просто зроби це. За $0,23 за годину"

"Шановна зла біла людина. Надішли мені будь-яку пару, якої ти збираєшся позбутися, 11 розміру. Просто зроби це"

"Вір у щось. Навіть якщо це означає не знати нічого"

"Вір у щось. Навіть якщо це означає їсти все. Просто з'їж це"

"Вір у щось. Навіть якщо це означає пожертвувати всім"

"Вір у щось. Навіть якщо це означає накакати на підлогу"

"Вір у план. Навіть якщо є всього 1 шанс 14 000 605, що він спрацює"

"Це не обман. Якщо ти у це віриш. Просто зроби це"

"Люди кажуть, що немає нічого неможливого. Але я роблю нічого щодня. Просто Пух це"
Реклама:

Головне сьогодні