Чому в США масово спалюють продукцію Nike

— 5 вересня 2018, 11:33

У США люди масово спалюють продукцію Nike після нової рекламної кампанії, обличчям якої став гравець в американський футбол Колін Капернік.

Про це повідомляє CNN.

З 2016 року Капернік перестав грати у Національній футбольній лізі. Тоді під час одного з матчів він відмовився встати з колін під гімн США, який звучав на полі.

Фото Cali Today

Так футболіст висловив протест проти расової нерівності та несправедливого ставлення в країні.

Його підтримали десятки інших гравців.

У вересні 2018 року Nike підписала нову спонсорську угоду з Каперніком. За нею, він стане обличчям нової великої рекламної кампанії, яка присвячена 30-річчю слогану "Just Do It".

"Вір у щось, навіть якщо заради цього доведеться пожертвувати усім".

І хоча багато людей підтримали цю угоду, інші оголосили байкот бренду і почали спалювати продукцію Nike.

У соцмережах почали набирати популярність хештеги #BoycottNike і #JustBurnIt.

Під ними користувачі стали викладати фото і відео того, як вони рвуть або спалюють продукцію компанії.

Люди пояснюють таку реакцію почуттям патріотизму. На їх думку, Капернік показав неповагу до гімну та прапора, отже, до ветеранів війн і американських свобод у цілому.

Реклама:

Головне сьогодні