Без зустрічей на самоті та номерів на одному поверсі: як #MeToo змушує міняти правила ділової поведінки

6124
4 грудня 2018

Більше жодних обідів з колегами-жінками, не варто сідати поруч з ними під час авіаперельотів, бронюйте номери на різних поверхах готелю у відрядженні та уникайте зустрічей на самоті.

У часи кампанії проти домагань #MeToo найняти на роботу жінку – це мати додатковий фактор ризику в офісі, пише агенство Bloomberg.

 Фото AndrewLozovyi/Depositphotos

Тому на Волл-Стріт переглядають правила поведінки для тих, хто не хоче раптом почути на свою адресу звинувачення у сексуальних домаганнях.

Bloomberg зазначає, жінок на керівних посадах на Уолл-стріт досі небагато, і якщо вони на щось скаржаться, зазвичай, це не виносять за межі компанії.

Водночас, інтерв'ю з більш, ніж 30 керівниками різних рівнів, засвідчили, що багатьох надихнула #MeToo й вони справді думають про те, як виправити ситуацію.

Ось приклади, як намагаються убезпечити своїх працівників від сексуальних домагань на Волл-Стріт.

  • Менеджер з інвестування в інфраструктуру каже, більше не зустрічається з колегами-жінками у приміщеннях, де немає вікон, лишає відкритими двері і тримає дистанцію у ліфтах.
  • Ще один приватний акціонер за порадою дружини-адвоката не влаштовує ділових вечерь з жінками, молодшими за 35 років. Крім того, не випиває з колежанками після роботи.
  • Не закриває двері в офіс і один з інвестиційних радників, у підпорядкуванні якого близько сотні працівників. Ще один варіант убезпечити себе від можливих звинувачень – запрошувати третю людину на зустріч.

Водночас, самі жінки вбачають у таких суворих правилах не покращення, а навпаки, погіршення умов роботи.

 Фото AndrewLozovyi/Depositphotos

Ліза Кауфман, виконавчий директор LaSalle Securities каже, таким жіном жінки втратять наставників-чоловіків, які могли б їм допомогти зростати професійно та підніматися кар'єрними сходами.

На її думку, для професійного росту необхідно, щоб керівник і підлеглі проводили багато часу віч-на-віч, а оскільки жінок на високих посадах серед фінансистів досі небагато, такі суворі правила лише ускладнять професійне зростання жінок.  

Це не перша спроба передбачити та уникнути скандалів з домаганнями на Волл-Стріт. 

Торік американські компанії посилили вимоги до кандидатів на керівні посади після кількох хвиль секс-скандалів.

На такий крок вони зважилися побоюючись за власну репутацію, пише The Wall Street Journal.

Тоді гендиректори кількох американських компаній вперше заявили про те, що можуть звільняти топ-менеджерів, якщо стане відомо про випадки сексуальних домагань з їхнього боку у минулому.

Фото AndreyPopov/Depositphotos

Інші ж керівники обрали іншу стратегію – більш прискіпливого пошуку топ-менеджерів, які зможуть своїми підходами змінити усталені корпоративні звички.

Тепер до звичних рекомендацій із попередніх робіт, від кандидатів можуть вимагати психологічного обстеження, а вказану інформацію в анкетах та резюме перевірятимуть із особливою прискіпливістю.

Ба більше, кандидатам на керівні посади тепер доведеться погоджуватися на більш жорсткі трудові договори, де прописуватимуться санкції за сексуальні домагання навіть до моменту приходу на нову посаду.

"Ми повинні докласти зусиль, щоби дізнатися все про нового CEO, якого наймаємо.  Репутаційний менеджмент стає чимдалі важливішим компонентом цінності бізнесу", – пояснив гендиректор фармкомпанії Allergan, член ради директорів Cisco Брент Сондерс.

Не лише у фінансовому центрі США намагаються уникнути скандалів та домагань. 

Влітку стримінговий сервіс Netflix заборонив своїм працівникам дивитися одне на одного більше 5 секунд

Крім того, члени знімальної групи компанії тепер не можуть просити номери телефонів у своїх колег.

Як зазначають у компанії, над новими правилами вже почали жартувати. Дивлячись одне на одного, працівники рахують до п'яти, а потім відводять очі.

powered by lun.ua