Бургер з пліснявою, бульдог на скейті та ще 7 дивних рекламних кампаній

2173
29 лютого 2020

Конкуренція змушує бренди повсякчас боротися за увагу аудиторії.

І коли звичайні методи вже не допомагають, в хід йдуть рекламні хитрощі.

В таких випадках політ фантазії уже не стримати, тож народжуються просто вибухові ідеї.

На перший погляд вони можуть видатися дивними, але майже завжди мають логічне пояснення. 

Ось підбірка кількох дивних рекламних кампаній, які набули розголосу. 

Burger King та зіпсований гамбургер

В мережі ця рекламна кампанія викликала шквал емоцій – від захоплення до огиди.

Мережа швидкого харчування опублікувала відеоролик, на якому видно, як видозмінюється їхній фірмовий бургер за 34 дні.

Під кінець експерименту "Воппер" покрився пліснявою та став зовсім не прийнятним для споживання. 

Цим роликом компанія хотіла підняти проблему використання консервантів під час приготування фаст-фуду. 

Burger King сподівається, що такий хід допоможе залучити нових клієнтів, які віддають перевагу здоровій їжі.

"Принада справжньої їжі в тому, що вона може зіпсуватися.

Саме тому ми виготовляємо наш бургер без додаткових штучних консервантів. 

До кінця 2020 року він з'явиться у всіх закладах мережі у США", –  пише компанія у Twitter

KFC та Crocs запускають новий тренд 

Максимально дивна колаборація, чи не так?

Crocs та KFC створили унікальний продукт – взуття із запахом смаженої курки.

Дизайн шльопанців витримано у корпоративних кольорах мережі швидкого харчування.

А от "родзинкою" стала прикраса у вигляді маленької курячої ніжки.

Саме вона виконує роль ароматизатора.   

"Це називається жареною модою", – кажуть у компанії Crocs Shoes.

Вперше пара взуття була презентована на Нью-Йоркському тижні моди. 

"Поєднавши безпрограшний зовнішній вигляд нашої всесвітньо відомої смаженої курки і фірмового відра KFC з неперевершеним комфортом і стилем Crocs, отримали взуття мрії", – додав Андреа Захуменський, директор по маркетингу KFC у США.

Supreme & Oreo

Здається, поєднання непоєднуваних на перший погляд речей, стало новым трендом рекламного світу. 

Бренд вуличного одягу Supreme та печиво Oreo теж створили спільний продукт. 

Ним став новий вид печива у стилі Oreo, проте червоного кольору та з логотипом бренду одягу. 

Про це обидві компанії сповістили шанувальникам у Twitter, лаконічно підписавши публікацію "Незабаром".

Ця рекламна кампанія справді досягла успіху, зважаючи, що спочатку печиво коштувало $8, а тепер ціна ексклюзивних солодощів зросла до $50 тисяч та вище. 

Мабуть, вся справа в обмеженій кількості. 

McDonald's та ароматичні свічки із запахом чізбургера 

Вони продаватимуться одним набором, в якому кожна свічка має запах окремого інгредієнту – булочки, кетчупу, соління, сиру, цибулі та яловичини.

Насправді, компанія випустила не лише ароматизовані свічки.

Для учасників фан-клубу McDonald's створили також рукавички, медальйони, футболки календарі та наклейки. 

Власне, вся лінійка присвячена славнозвісному Роял Чизбургеру, який протягом 50 років користується найбільшою популярністю серед американців. 

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений McDonald's (@mcdonalds) 21 Лют 2020 р. о 12:32 PST

Сексуальна косметика від Benefit  

Косметичний бренд Benefit представив нову лінійку декоративної косметики під назвою Hello Happy.  

Для продукції компанія створила коротку рекламу з анімованим тональним кремом та спонжем, які займалися любощами. 

В кінці відео тональний крем потрапляє на екран, що супроводжується лозунгом: 

"Щасливий кінець для вашого лиця".

Частина аудиторії сприйняла це як жарт, проте багато споживачів назвали такий ролик огидним та абсолютно недоречним. 

У відповідь компанія принесла свої вибачення за зухвалу рекламу, зазначаючи, що не хотіла нікого образити. 

Найпопулярніше яйце в Instagram

Акаунт яйця в Instagram з'явився у січні 2019 року.

В його профілі було лише одне фото із підписом:

 "Давайте встановимо новий світовий рекорд і отримаємо найпопулярніший пост на Instagram. Поб'ємо чинного рекордсмена Кайлі Дженнер (18 мільйонів)!"

За короткий час публікація зібрала більше 50 млн вподобань.

Згодом у профілі почали появлятися фото із тріщинами на яйці, а потім і відео. 

В ролику йшлося про те, що яйце тріскає через тиск соціальних мереж.

В кінці на екрані з'явився заклик, при потребі звертатися до найбільшої американської асоціації Mental Health America, що допомагає підтримувати психологічне здоров'я.

Тепер за акаунтом стежить 7 мільйонів користувачів, а на сторінці регулярно з'являється новий контент. 

Переглянути цей допис в Instagram

Phew! I feel so much better now 😊 If you’re feeling the pressure, visit talkingegg.info to find out more. Let’s build this list together 🙌 #EggGang #WeGotThis #TalkingEgg

Допис, поширений EGG GANG 🌍 (@world_record_egg) 4 Лют 2019 р. о 4:06 PST

Carlsberg – "напевне, не найкраще пиво у світі"

З таким гаслом вийшла у світ нова рекламна кампанія відомого бренду.

Після 40 років використання рекламного титулу найкращого пива, компанія Carlsberg зізналась, що це може бути неправдою. 

Ризикований хід, чи не так?

Реагуючи на падіння продажів і все більш різкі коментарі про смак свого пива, Carlsberg випустив новий рецепт поряд з більш чесним підходом до маркетингу.

Кампанія заявила: "Напевно, Carlsberg  – не найкраще пиво в світі.

Десь вздовж лінії ми збилися зі шляху. 

Ми зосередилися на кількості пива, а не на якості. 

Ми стали одними з найдешевших, а не кращих.

Отже, ми змінимо це!"

Фото PR Week

McDonald's та розмитий постер 

Ця мережа швидкого харчування є однією із найпопулярніших у світі. 

Щоб підкреслити свою значущість на ринку McDonald's запустив рекламну кампанію під назвою "Скажи більше". 

Так, на бігбордах зображувалися лише розмиті силуети відомих страв та короткі слогани. Мовляв, всі й так впізнають McDonald's.

На зображеннях можна побачити Біг Мак, дитяче меню та картоплю фрі.

 Фото ADweek

Страховики пропонують "чілитися" 

Мова йде про рекламний ролик страхової компанії Churchill.

Собака, що катається на скейтборді по вулиці – не очевидна рекламна кампанія для страхового бренду. 

Справа у талісмані – бульдозі CGI.

"Відносини нашої аудиторії з брендом дуже глибокі, вони сильно залежать від любові до собаки, але навіть його зірка почала згасати", – зазначила керівник відділу маркетингу Люсі Бруксбанк.

Такий хід допоміг бренду, зробити його більш сучасним та актуальним серед аудиторії. 

Метою відео було показати, що клієнти можуть розслабитися, будучи впевненими в тому, що вони захищені політикою компанії Churchill.

 

 

Вас також може зацікавити:

8 тортів, які доведуть вас до естетичного оргазму. ФОТО

Що відбувається з людьми, які пристебнулися: потужна соціальна реклама. ФОТО

Instagram дня: як художниця "вдихає" життя у камінь. ФОТО

Ми хочемо тримати з вами зв'язок. Будемо раді бачитися і спілкуватися з вами на наших сторінках у Facebook та у Twitter.

А якщо хочете бути в курсі лише новин та важливої інформації про здоров'я, підписуйтесь на нашу Facebook-групу про здоров'я та здоровий спосіб життя.



powered by lun.ua