Світло з-під чорної діри: астрономи знайшли ще одне підтвердження теорії Ейнштейна

Яна Осадча — 30 липня 2021, 16:08

Астрономи вперше побачили, як з-під чорної діри пробивається світло, що підтвердило теорію Альберта Ейнштейна.

Дослідження групи вчених було опубліковане в журналі Nature.

Згідно теорії відносності Ейнштейна, магнітне та гравітаційне середовище навколо чорної діри настільки деформоване, що можна побачити, як світло згинається навколо неї і відбивається назад з-за чорної діри, пише Science alert.

Тепер вперше астрономи безпосередньо побачили це відбите світло.

Це остаточно підтверджує прогноз Ейнштейна і проливає подальше світло на найтемніші об’єкти Всесвіту.

Фото aaronrutten/Depositphotos

"Будь-яке світло, що потрапляє в чорну діру, не виходить, тому ми не повинні бачити нічого, що знаходиться поза нею. Причина, по якій ми бачимо світло, полягає в тому, що ця чорна діра деформує простір, згинаючи світло і скручуючи навколо себе магнітні поля", – сказав астрофізик Ден Уілкінс зі Стенфордського університету.

Астрономи спостерігали за галактикою у січні 2020 року за допомогою двох рентгенівських обсерваторій. І були дуже здивовані, коли побачили те, про що знали лише теоретично.

"Було приємно ще раз підтвердити теорію відносності. І це дуже круто – дізнатися щось нове про "хитрих космічних звірів" – чорні діри", – розповідає Уілкінс.

Чорні діри є фактично невидимими, а навколо них знаходиться викривлений простір, тому досліджувати їх дуже складно, зазначають астрономи.

"Наш відкриття – це показник того, як далеко ми зайшли, що ми можемо проводити подібні детальні спостереження за допомогою наших приладів, та аналітичних прийомів", – говорить Ден Уілкінс.

Вас також може зацікавити:

Google опублікував 1000 неймовірних пейзажів Землі з космосу. ФОТО

Космічна служба вважає, що людська сеча може допомогти зробити бетон на Місяці

Щоб полагодити космічний апарат, NASA змусила його вдарити себе лопатою

Хочете дізнатися більше здоров'я та здоровий спосіб життя? Долучайтеся до групи Мамо, я у шапці! у Telegram та Facebook.