"#Гусь в метро" отримав нагороду в галузі реклами
Проект "#Гусь в метро" отримав один з трьох головних призів авторитетного українського рекламного конкурсу ADC * UA Awards.
Про це у Facebook повідомляє компанія Art Nation, яка і втілила проект.
"#Гусь в метро" включає серію постерів та анімаційних роликів.
В них популярний інтернет-персонаж Гусь, авторкою якого є художниця-ілюстраторка Надія Кушнір, розповідає про правила поводження у метро і нагадує, що потрібно бути ввічливими під час спільних поїздок.
В Art Nation кажуть, крім пояснення правил поводження у метрополітені, Гусь ще й розважає пасажирів.
Саму реалізацію проекту в компанії називають "інноваційним втіленням програми лояльності для найширшої аудиторії".
Проект отримав приз в номінації "PROMOTIONS, NEW MEDIA".
ADC * UA Awards – щорічне змагання кращих українських робіт у галузі реклами та комунікаційного дизайну, яке проводить Клуб арт-директорів України.
[L]Переможці конкурсу мають можливість брати участь у щорічному конкурсі європейського клубу арт-директорів ADC*Europe Awards.