Українська правда

Набір відьми, вода з ванни та інші дивні речі, які "впарюють" в Instagram

5 липня 2019, 16:00

Хто такі інфлюенсери?

Інфлюенсер – це індивід, який може впливати на купівельні (і не лише) рішення інших людей.  

Для того, щоб стати інфлюенсером потрібно мати хоча б 15 000 підписників в Instagram. 

Ні для кого не секрет, що ведення популярної сторінки в Instagram – це бізнес або, принаймні, це та основа, яка може стати бізнесом.

Найчастіше у соціальних медіа продають одяг, косметику, біологічні добавки тощо.

Але іноді інфлюенсери заходять занадто далеко і намагаються продати нам дуже дивні речі.

 Фото: dedivan1923/Depositphotos

Наприклад, ось ця 20-річна рожевоволоса дівчинка-геймер Бель Дельфін вирішила запропонувати своїм 4 мільйонам підписникам... воду з ванни після власного купання.

Про це повідомляє Daily Mail.

 Фото: DailyMail

На місткості з водою є попередження:

"Запаковане, поки я гралась у ванні. Це дійсно вода з ванни. Попереджаю, вона не для пиття, а саме для сентиментальних цілей".

Баночка води коштує 30$.

 Фото: DailyMail

Підписники відреагували на пропозицію по-різному.

Один написав:

"Трясця! Бель досягла такого високого рівня впливу, що може продавати воду з ванної. Вона дивиться на рахунок за воду і каже: "Ні, це ви будете мені платити".

Але й були ті, хто замовив 37 літрів.

Загалом блогерка вже продала 500 пляшок води.

Вона каже, що сама не очікувала такої божевільної реакції підписників.

А от продукція відомої голлівудської актриси Гвінет Пелтроу складніша, але з економічної точки зору явно менш вигідна, ніж баночка води з ванної.

Як розповідає ведучий yotube каналу "Клятий раціоналіст", вона продає наліпки від стресу, які ніби то зроблені з того самого матеріалу, що й скафандри від NASA.

В NASA спростували цю інформацію, пише Forbes.

 Фото з крамниці Гвінет Пелтроу Goop

Продаж води з власної ванни або наліпки від NASA звучить дико, але це небезпечно хіба що для вашого гаманця.

Але багато інфлюенсерів не гребує медичними товарами.

Фармакологічні й біотехнологічні компанії, а також медичні стартапи у Кремнієвій долині використовують інфлуенсерів для промоції власної продукції.

Наприклад, у популярних блогах для мам такі блогерки як Елісон Оуен та Стефані Пелтіер рекламували портативний девайс "Bloomlife", який ніби то може відстежувати перейми.

Цей девайс не потребував схвалення Адміністрації з контролю ліків та харчових продуктів США (FDA), лише реєстрацію.

Проте на сайті компанії зазначено, що апарат не замінює медичного нагляду, але блогери про це у свої постах не загадали, пише Vox.

Трапляються і цікаві "розробки".

Наприклад, спрей від енергетичних вампірів.

Коштує "усього" 27 доларів.

Пост стверджує, що це має захистити вас від негативної енергії та боронитиме вашу ауру.

Також, є пропозиції для справжніх відьом.

Instagram акаунт ancient_hearts з понад 60 000 підписників пропонує набори для відьом.

Там трави, чарівні палички, свічки, руни й ще якась магічна... продукція.

Коштує такий набір 65 євро.

Але навіть інфлюенсери зазнають невдач.

Наприклад, блогерка @Arii з 2,5 мільйонами підписників не спромоглась продати їм 36 футболок, повідомляє Business Insider. 

Дівчина хотіла запустити власну лінію одягу. 

"Я думала люди підтримують мене, але вони навіть не поширили жоден з моїх постів, хоч я і просила про це. Я завжди підтримувала інших блогерів і сподівалась на таке ж ставлення", – каже дівчина.  

Вас також може зацікавити:

Ми хочемо тримати з вами зв'язок. Будемо раді бачитися і спілкуватися з вами на нашій сторінці у Facebook.

А якщо хочете бути в курсі лише новин та важливої інформації про здоров'я, підписуйтесь на нашу Facebook-групу або Telegram про здоров'я та здоровий спосіб життя.