Львів'яни обурені зйомкою реклами спідньої білизни в Палаці Потоцьких
Український бренд жіночої білизни Zhilyova Lingerie зняв рекламний ролик у "блакитній залі" львівського Палацу Потоцьких.
Модель у спідній білизні танцювала на столі у колишній їдальні польських шляхтичів.
Як виявилось, експонат вона використала без дозволу, пише ZAXID.NET.
Адміністрація Львівської національної галереї мистецтв ім. Бориса Возницького, якій належить Палац Потоцьких, стверджує, що зйомки відбувались згідно з правилами укладеного договору, але в якийсь момент модель без дозволу вилізла на музейний стіл.
Тізер рекламного ролика опублікували 4 листопада на офіційній Instagram-сторінці Zhilyova Lingerie.
Реклама обурила львів'ян.
Помічник гендиректора Львівської галереї мистецтв Василь Мицько каже, що галерея вже багато років здає в оренду приміщення для різних комерційних зйомок.
Керівництво музею, у самому фільмуванні реклами не бачить нічого поганого.
Проблема лише у використанні музейних експонатів. Це заборонено.
"Зйомки проходили у присутності нашого доглядача-чоловіка, тому коли модель переодягалася, він змушений був виходити із зали. Очевидно, в якийсь з цих моментів вона вилізла на стіл", – розповів ZAXID.NET генеральний директор Львівської галереї мистецтв Тарас Возняк.
Реклама білизни у музеї викликала обурення у соціальних мережах, хоча такі ролики у музеях – цілком нормальна світова практика.
Наприклад, у 2012 році бренд французької спідньої білизни Etam зняв рекламний ролик у знаменитому паризькому музеї д’Орсе.
Вас також може зацікавити:
Ми хочемо тримати з вами зв'язок. Будемо раді бачитися і спілкуватися з вами на нашій сторінці у Facebook.
А якщо хочете бути в курсі лише новин та важливої інформації про здоров'я, підписуйтесь на нашу Facebook-групу або Telegram про здоров'я та здоровий спосіб життя.