Як ефективно працювати з дому та не втратити баланс. 5 простих правил
Через карантин багатьом доводиться працювати вдома, в оточенні дітей та рідних.
В такому режимі важко розділити межі між роботою та сім'єю, пише HuffPost.
Адже потрібно не лише зосередитися на важливих справах, але приділити час сім'ї.
Через карантин багатьом доводиться працювати вдома. Фото Pexels/Andrea Piacquadio |
Ось п'ять простих правил, які допоможуть не втратити рівновагу та ефективно працювати вдома:
1. Пропишіть план на день
На жаль, поділити добу на стандартний робочий день і час для сім'ї – не вдасться.
Щоб не розриватися між домашніми та робочими турботами протягом дня, потрібно скласти чіткий графік зайнятості.
Краще все спланувати ще з вечора.
Потрібно відзначити у календарі будь-які віртуальні зустрічі або важливі телефонні дзвінки, які плануються протягом дня.
Крім цього, продумати, що ви робитимете з дитиною вранці, чим вона займатиметься протягом дня та коли у вас буде спільний час для відпочинку.
2. Визначте робочі зони
Навіть, якщо ви працюєте з дому, потрібно мати робоче місце.
Особливо, якщо ви з партнером обоє залишилися на карантині.
Це можуть бути різні кімнати, або просто різні частини приміщення.
Не обов'язково, щоб це було ваше улюблене місце у квартирі.
Найважливіше – створити там правильну робочу атмосферу.
Оберіть найтихіші, найбільш приватні та усамітнені частини вашого будинку, де тягне Wi-Fi та мобільний зв'язок.
Окрім того, потрібно проговорити з партнером, коли ви плануєте провести важливі дзвінки чи відеоконференції, щоб не завадити один одному.
3. Працюйте позмінно
Восьмигодинний робочий день – це справді не про роботу з дому.
Особливо, якщо поруч залишилися діти, які повсякчас потребують ресурсів енергії та часу.
До того ж, люди працюють більш продуктивно, якщо мають чіткі часові рамки на виконання певного завдання.
Щоб зробити свій робочий час вдома максимально продуктивним, потрібно визначитися, в який період дня ви найбільш енергійний.
Якщо вам легше працюється вранці – присвятіть цей час робочим моментам, а дітей залиште на партнера – і навпаки.
4. Шукайте позитив
Досить дивно говорити про приємні емоції, коли весь світ нажаханий пандемією.
Але правильний настрій, допоможе працювати більш ефективно.
Подумайте про те, що ваша сім'я може працювати як справжня команда і щодня разом обідати.
Можна більше дізнатися про роботу свого партнера і сформувати графік, як вважаєте за потрібне.
5. Прийміть своє занепокоєння
Абсолютно нормально переживати і тривожитися в такий час.
Тому не потрібно себе за це картати, чи намагатися ігнорувати стрес.
Визнавайте свою тривогу і намагайтеся з нею справитися.
Краще встановити певні рамки на споживання негативних новин.
Нова робота, я тебе не боюся! Психолог про те, як адаптуватися на новому місці
Чому робота в вихідні шкодить здоров'ю? Розповідають експерти
9 правил, які зроблять робочу зустріч максимально ефективною
Ми хочемо тримати з вами зв'язок. Будемо раді бачитися і спілкуватися з вами на наших сторінках у Facebook та у Twitter.
А якщо хочете бути в курсі лише новин та важливої інформації про здоров'я, підписуйтесь на нашу Facebook-групу про здоров'я та здоровий спосіб життя.