Влаштовували пранки з їжею: у Японії за клієнтами ресторанів стежитимуть за допомогою штучного інтелекту

Анастасія Поя — 3 березня 2023, 12:18

Японський оператор мережі конвеєрних ресторанів Kura Sushi розробив систему оповіщення на базі штучного інтелекту, аби запобігти псуванню страв клієнтами.

Про це повідомляє NHK.

Потреба в цьому виникла після того, як у мережі активно почали поширюватися відео з негігієнічними розіграшами з їжею.

На кадрах нижче можна побачити, як відвідувачі облизують тарілки з їжею, після чого ставлять їх на місце. А деякі – просто забирають частину їжі з тарілок на конвеєрній стрічці.

Якщо камера системи на базі штучного інтелекту зафіксує, що хтось повертає на конвеєр тарілку, якої торкнувся клієнт, у штаб-квартиру мережі надійде сповіщення.

РЕКЛАМА:

Після цього головний офіс зв’яжеться з менеджером, який підійде до зловмисника.

"Ми вважаємо, що ці відео надзвичайно тривожні та становлять загрозу самій основі конвеєрної бізнес-моделі суші", – заявив Окамото Хіроюкі з Kura Sushi.

У компанії кажуть, що така система – перша подібна розробка в цій галузі й буде розгорнута в інших ресторанах.

Читайте також: У Японії готель міняв воду у спа-ванні лише двічі на рік: там знайшли бактерії, що викликають пневмонію

Реклама:

Головне сьогодні