Українська правда
Життя

Людство дісталося найвіддаленішої карликової планети Плутон. Перші фото. Відео

Версія для друку Коментарі 10
14.07.2015
Космічний апарат "New Horizons", побудований людством, у ці миті дістався найбільшої з карликових планет Сонячної системи - Плутона, що розташований в 3 мільярдах миль від Землі.

Якщо все пройде за планом, то космічний апарат НАСА "New Horizons", максимально наблизиться до небесного тіла. Він збере дані під час цього польоту, а ще проаналізує грунт з поверхні карликової планети, повідомляє Mashable.

"New Horizons", що був запущений в космос у 2006-ому році, не матиме шансу надовго зупинитися та роздивитися планету. Він має швидкість більше ніж 30 тис. миль на годину і не має можливості уповільнитися, аби потрапити на орбіту. "Це чужий світ, до якого ми навідуємося", - каже головний дослідник Алан Стерн.

Якщо космічний апарат лишиться неушкодженим після польоту, він увійде у контакт із Землею цього вечора. Люди з усього світу зможуть роздивитися дрібні особливості поверхні Плутона.

Broadcast live streaming video on Ustream

За словами вченого Джона Спенсера, людство вперше за 25 років підійшло до невідомого світу настільки близько.

SNEAK PEEK of gorgeous Pluto! The dwarf planet has sent a love note back to Earth via our New Horizons spacecraft, which has traveled more than 9 years and 3+ billion miles. This is the last and most detailed image of Pluto sent to Earth before the moment of closest approach - 7:49 a.m. EDT today. This same image will be released and discussed at 8 a.m. EDT today. Watch our briefing live on NASA Television at: http://www.nasa.gov/nasatv The high res pic will be posted on the web at: http://www.nasa.gov. This stunning image of the dwarf planet was captured from New Horizons at about 4 p.m. EDT on July 13, about 16 hours before the moment of closest approach. The spacecraft was 476,000 miles (766,000 kilometers) from the surface. Image Credit: NASA #nasa #pluto #plutoflyby #newhorizons #solarsystem #nasabeyond #science

Фото опубликовано NASA (@nasa) Июл 14 2015 в 4:00 PDT

Вчені, що наразі контролюють місію, впевнені у здатності космічного корабля здійснити безпечний політ і не бути ураженим мандрівними шматками космічного пилу або породи, які можуть зруйнувати корабель.

Як відомо, раніше спусковий модуль "Філа" космічного корабля Розетта, приземлився на комету Чурюмова-Герасименко, відкриту українським астрономом Клімом Чурюмовим та Світланою Герасименко.

Крім того, космічний апарат Національної аерокосмічної адміністрації США (NASA) Maven після 10-місячного шляху довжиною 700 мільйонів кілометрів вийшов на орбіту навколо Марса.

Там здається 12500 км найближча відстань буде і до Харона понад 20 000 км
igor grim _ 15.07.2015 00:07
не проби грунту а склад грунту за допомогою спектрального аналізу. Звичайно, пролітаючи на космічній швидкості повз планету на відстані 3 диаметрів не дуже легко взяти проби грунту.
Andrey Kononenko _ 14.07.2015 23:34
Статья переведена с английского языка с нелепейшими ошибками! Это позор!
На ошибки уже указали предыдущие комментаторы.
Dmytro Yankovetsky _ 14.07.2015 23:25
OMG! Які "проби ґрунту з поверхні"?! Приберіть негайно цю нісенітницю. У Нового обрію пролітна траєкторія на швидкості 14 км/сек і нема ніяких засобів для виходу на орбіту Плутона.
_ 14.07.2015 21:10
візьме проби грунту? телепатично?
АВТОРИЗАЦІЯ
Для авторизації використовуйте ті самі ім'я і пароль, що і для коментування публікацій на "Українській правді".

УВІЙТИВІДМІНИТИ