Фастфуд робить людей нетерплячими

10
19 квітня 2010

Доступність миттєвого щастя у вигляді бутербродів та картоплі змушує забути про заощадження коштів, а також сприяє тому, що поспіх стає нашим способом життя.

На таку думку наводять результати дослідження, які незабаром будуть опубліковані у "Psychological Science", пише "The Daily Mail".

"Коли я сиджу у ресторані швидкого харчування, я заковтую свій "бігмак" із неймовірною швидкістю, хоча ніякого поспіху й немає", - зізнається один з дослідників.

На думку науковців, мета "заощадити час", яка закладена у саме поняття фастфуду, здатна впливати на людську поведінку в цілому та змушувати поспішати навіть тоді, коли часу вдосталь.

Як показало дослідження, сама думка про фастфуд сприяє тому, щоб людина надала перевагу продуктам, які заощаджують час.

Студенти, що брали участь у дослідженні, починали нервувати, варто було блимнути на екрані емблемі МакДональдса або іншої впізнаваної мережі закладів швидкого харчування. Хоча це зображення виникало на якусь мить, поведінка людей одразу змінювалась.

"Найбільш вражає те, що простий погляд на емблеми (мереж) фастфуду пригасив заощадливість піддослідних та змусив їх обрати миттєвий зиск", - розповідає науковець.

По-перше, у піддослідних зростала швидкість зчитування інформації. Вони радше надавали перевагу засобам з догляду за шкірою "3 в 1", які, знову ж таки, дозволяють заощадити час.

Коли піддослідним ставили запитання на кшталт "Що б ви обрали, невеличку суму грошей просто зараз або більшу, але через тиждень?" - вони обирали саме миттєвий результат.



powered by lun.ua