У касах на залізничному вокзалі Харкова ввели електронні черги

— 20 жовтня 2011, 12:19

Система "Купуємо квиток без черги" працює просто: займати "живу" чергу перед касами тепер не потрібно. Необхідно підійти до електронного терміналу, отримати талон з номером і автоматично зайняти місце в електронній черзі.

Перші два автомати з'явилися в будівлі Північного терміналу залізничного вокзалу Харкова, пише Сегодня.

"На сенсорному екрані слід вибрати необхідне віконце і отримати талон з номером. Над касами для зручності пасажирів встановили табло, на якому спалахує порядковий номер, який вказаний у вашому талоні, і каса, в якій вас обслужать, а також загальна кількість осіб, яких ще не обслужили, а значить, ви будете знати скільки людина перебуває в черзі перед вами", - консультує пасажирів біля терміналу співробітник станції.

Залізничники запевняють, що нововведення допомагає заощадити багато часу.

"Тепер не потрібно вартувати своє місце в черзі, а замість цього можна попити кави, переговорити по телефону. Якщо ви 100-й за рахунком, а обслуговується лише 50-а людина, до чого втрачати стільки часу?" - описує переваги нової системи начальник вокзалу "Харків-Пасажирський" Леонід Чалий.

Кілька тижнів систему тестували, проте харків'яни не надто радо зустріли електронні бокси з талонами: деякі відразу почали скаржитися на систему, інші просто не хотіли приймати новинку.

"Повинен визнати, що спочатку виникало багато труднощів. То збої якісь, то систему переустановлювали. Але тепер ми все врахували, а електронна черга працює на повну силу. І зараз без талона купити квиток не можна. Виняток робиться лише для пільговиків, яких завжди обслуговували позачергово", - каже Леонід Чалий.

З появою електронної черги натовпи перед касами дійсно зникли.

Ще один плюс черги за талонами - квитки дальнього сполучення вам продадуть обов'язково.

"Я часто стикалася з тим, що каса закривалася прямо переді мною і, вистоявши в півторагодинній черзі, доводилося переходити до іншої каси і заново стояти за квитком. Але тепер система працює, як годинник", - радіє Олександра Музиченко.

Проте люди досі продовжують ставати в живу чергу перед касами.

"Я про нововведення не знала, тому вистояла чергу, а вже біля віконця касир обрадувала мене новиною, довелося йти за талоном і знову чекати біля каси, пропускаючи тих, хто зареєструвався раніше", - нарікає студентка Тетяна Василець.

Але керівництво Південної залізниці обіцяє оповістити всіх.

"Спеціально для пасажирів диктор кожні п'ять хвилин оголошує про нововведення по гучномовцю, а черговий по терміналу просвіщає народ у електронних боксів. Так що навіть у самих необізнаних в техніці людей проблем не виникне", - говорять співробітники вокзалу.

Незабаром нововведення з'явиться і в інших терміналах Південної залізниці. На черзі - вокзали в Сумах та Полтаві.

Зараз зайняти електронну чергу можна лише за квитками на поїзди дальнього сполучення. Для приміських перевезень, кажуть працівники вокзалу, це нововведення не підходить.

Найчастіше люди вдаються за пару хвилин до відправлення електрички, і якщо їм доведеться реєструватися в системі, вони запізняться на поїзд. Тому квитки тут продають у порядку живої черги.

Реклама:

Головне сьогодні