Тест

Поляки шоковані промороликом до Євро. У герої побачили збоченця. Відео

У ролику молода блондинка в обтягуючих штанцях пробігає повз іноземця. Він посміхається і помітно, як у нього "випирає з штанів".

Потім він кидається в погоню за дівчиною. Вони біжать по берегах Вісли і дахах будинків, виконуючи елементи паркуру, пише ТСН.

Зазначимо, що автори описали момент зустрічі чоловіка і жінки. Варшава сприймається, як активне, динамічне місто, де можна закохатися.

У той же час інтернет-користувачі встигли обізвати головного героя ролика "збоченцем" і висловити своє невдоволення відеороботою.

Додамо, що фільм був знятий за 6 днів в кінці вересня і жовтня. Матеріал знімали у більш ніж 15 місцях. У ролику використовувалися передові технології. Вартість проекту – 1 мільйон злотих (близько 302 тисяч доларів).

Восени 2011 році поляки запусктили промо-кампанію країни до Євро-2012 під назвою "Polska. Move Your Imagination" ("Польща. Включи свою уяву").

В рамках цієї кампанії було випущено понад 10 роликів, які розповідають про різноманіття країни і її шарм. Загалом у списку є ролик про прийом Польщею європейських гостей на Євро, промо міст-господарів, природу, визначні місця, а також про головні туристичні міста.