Місця, які стали брендами. Фото

Німецький замок став символом "Діснейленду", грузинський палац потрапив на етикетку мінералки, а московський готель - на пляшку горілки...

Не всі знають, що за логотипами відомих компаній і корпорацій ховаються реальні пам'ятки.

Відновлюючи справедливість, Redigo провів ревізію дизайнерського оформлення сотень брендів і визначили 12 місць, які зробили "модельну кар'єру".

Гора Маттерхорн

Гірську вершину на логотипі швейцарської шоколадки "Toblerone" неможливо сплутати ні з чим: схожий на чотирикутну піраміду Маттерхорн вважається однією з найбільш впізнаваних вершин в Альпах. Цією горою (а її висота - 4478 метрів), що нависає над селом Церматт, марять усі пристойні альпіністи.

Існує більше 30 маршрутів сходження на цей пік, але доступні вони лише досвідченим профі. Цікаво, що мальовнича гора виявилася не тільки на упаковці батончика, а й "заповзла" всередину неї: є ідея, що незвичайна зубчаста форма шоколаду - багаторазова мінірепліка форми самого Маттерхорна.

До речі, якщо придивитися, то в центрі логотипу можна виявити ведмедика. Він символізує швейцарську столицю і батьківщину "Toblerone" - місто Берн, назва якого, згідно однієї з етимологічних версій, перекладається як "місто ведмедів".

Замок Нойшванштайн

Один з найкрасивіших замків Європи - німецький Нойшванштайн - сьогодні входить у списки найбільш фотографованих пам'яток світу: черга з туристів, які хочуть у нього потрапити, іноді розтягується на кілометр.

Додатковою популярності Нойшванштайну додав той факт, що саме він став прообразом замку Сплячої красуні в паризькому "Діснейленді". А разом із тим потрапив і на найбільш впізнавану серед всіх дітей планети емблему - логотип корпорації Walt Disney.

Оповитий безліччю легенд, Нойшванштайн, зрештою, став джерелом натхнення для головного голлівудського казкаря Уолта Діснея.

Готель "Москва"

Горілка "Столична" - найбільш відомий бренд із тих, які "родом із СРСР". Вона добре відома в світі: наприклад, в Штатах Vodka Stolichnaya продається з 70-х років.

На етикетці російської горілки № 1 розташувався важливий символ столиці РФ - будівля готелю "Москва" (ще першої, тієї самої, проект якої, за легендою, погоджував сам Сталін). До моменту "запуску" продукту сусідка Кремля вже відзначила своє 5-річчя.

"Москва" урочисто відкрилася в 1935 році, ставши однією з перших готелів в радянській столиці і зайнявши цілий квартал. Дизайн етикетки з того часу практично не змінювався: варіювався шрифт, затушовувалися деталі малюнка, але фасад будівлі, як і раніше добре помітний.

А ось сталінської "Москви" вже кілька років не існує - на місці зруйнованого готеля стоїть новобудова - його двійник.

Долина Шамоні

Французьку мінералку "Evian" назвали на честь містечка Евіан-ле-Бен, в околицях якого знаходиться кілька джерел. Саме тут, на березі Женевського озера з мальовничим краєвидом на Альпи, і розливається по пляшках відома на весь світ вода.

Тож не дивно, що на логотип "Evian" потрапили саме ці гори. Крім того, найфотогенічніші з них - три засніжені вершини, які чудово видно з розташованої неподалік від Евіана долини Шамоні.

У центрі композиції - гора Монблан (4807 метрів), а один з її сусідів - пік Егюій-дю-Міді, знаменитий не так своєю гостроверхою формою, як найвищою канатною дорогою у світі.

Палац у Лікані

Основні елементи дизайну етикетки "Боржомі" були вигадані ще в 30-х роках. Всі бачили цей овал, в який вкладено зображення вершин Кавказьких гір, фонтану і частину царського палацу Романових.

Останній був побудований у XVIII столітті і знаходиться в селищі Лікані в Боржомській ущелині, яке знаменита своїми пансіонатами і мінеральними джерелами. В радянські часи в палаці відпочивав Йосип Сталін, зараз будівля є літньою резиденцією президента Грузії.

Зовсім поруч з Лікані знаходиться курорт Боржомі, де і видобувається відома лікувально-мінеральна вода.

Скелясті гори

Баскетбольний клуб "Юта Джаз" базується в Солт-Лейк-Сіті. Столиця штату Юта знаходиться в долині, яка оточена вражаючими гірськими хребтами Уосатч і Окуірр, - тими самими, що відгалуджуються від знаменитих Скелястих гір.

Зрозуміло, чому логотип "Юти" так і колеться засніженими списами - це ті самі гори, на які з Солт-Лейк-Сіті відкриваються просто божевільні краєвиди. Між іншим, на місцевих хребтах проводилась значна частина змагань зимової Олімпіади 2002 року.

Міст через річку Тайн

Червоно-коричневий ель з насиченим смаком п'ють в пабах всього світу - від Сполучених Штатів до Фінляндії. Батьківщиною ж бренду "Newcastle Brown Ale"(не зважаючи на те, що броварня нещодавно переїхала до містечка Тадкастер) назавжди залишиться Ньюкасл.

Саме там, на північно-східному узбережжі Великобританії, "Ньюкасл Браун Ель" в 20-х роках набрав армію своїх перших фанатів. А на етикетку пляшки потрапила (і назавжди там залишилася) тодішня головна визначна пам'ятка міста - міст через річку Тайн, на відкриття якого в 1928 році приїхав сам король Георг V.

Зображення моста було вписане у п'ятикутну блакитну зірку: вона символізувала п'ять броварень, що діяли в Ньюкаслі. Одна з них - під назвою John Barras - пізніше перетворилася в мережу відомих пабів.

Тайн-бридж досі прикрашає етикетку англійської елю, хоча одного разу у нього з'явився конкурент: як пробного варіанту дизайнери помістили на логотип інший міст Ньюкасла - новенький Міленіум (The Gateshead Millennium Bridge), який через кумедну форму має прізвисько "Кліпаюче око".

Гора Артесонраху

Історія логотипу найстарішої кінокомпанії США (і єдиною, яка залишилася на території Голлівуду) овіяна таємницями. Вершина гори, оточена ореолом із зірок, змінювалася декілька раз.

За легендою, першим автором емблеми "Paramount" став Вільям Ходкінсон, один з "батьків-засновників" голлівудського кіно. Він зробив ескіз гори на аркуші паперу під час зустрічі з власником "Парамаунта" Адольфом Цукором - можливо, це була одна з гір у штаті Юта, де пройшло дитинство Ходкінсона.

Найвідоміша ж, "жива", емблема компанії з'являється зазвичай перед початком фільмів і має зовсім іншу, гостру, форму. Одні вважають, що "моделлю" для заставки стала вершина Анд під назвою Артесонраху в Перу, інші бачать в ній альпійський пік Монвізо.

Броварня "Пльсзеньский Праздрой"

Пльзеньска броварня є батьківщиною легендарного бренду Pilsner. Саме тут придумали особливу технологію виготовлення світлого сухого лагера з характерною гіркуватістю і хмільним ароматом. Ця технологія тепер застосовується у всьому світі.

Оригінальна пиво, виготовлене за цією технологією, називається Pilsner Urquell і є сьогодні найпопулярнішою пивний маркою в Чехії. За натхненням для свого логотипу хлопці з "Пільснер" далеко не ходили: біля входу на територію броварні стоїть гарна арка, зображення якої тепер є на кожній пляшці Pilsner Urquell.

На заводі можна подивитися на всі складові "Праздроя" (саме так це пиво називається чеською): ячмінь, богемський хміль, пльзеньску воду та пивні дріжджі. Приємне завершення екскурсії - дегустація Pilsner Urquell прямо з дубової бочки. Пити можна скільки влізе!

Гора Арарат

Гора Арарат, висота якої складає близько п'яти тисяч метрів, підноситься над полями Араратської долини, де росте виноград, з якого виробляють знаменитий вірменський коньяк. Згідно з Біблією, до вершини Араратських гір, рятуючись від всесвітнього потопу, пристав Ноїв ковчег, а Ной, вийшовши з ковчегу, побудував перший після потопу вівтар і приніс жертвоприношення, подякувавши Богу за спасіння.

У тому ж місці Ной посадив виноградну лозу, а отримавши із зібраного врожаю, замість звичайного виноградного соку молоде вино, вперше сп'янів від ферментованого виноградного соку, поклавши тим самим початок виноробству.

Легендарну гору Арарат видно з будь-якої точки Єревану - вона є національним символом Вірменії і фірмовим знаком коньяку "АрАрАт", етикетку якого прикрашає.

Фото з Flickr

За матеріалами Redigo.ru


Реклама:

Головне сьогодні