Львів рекламуватимуть через соцмережі. Відео
Про це в коментарі Інформаційному центру "Україна-2012" повідомив директор Департаменту Євро-2012 Львівської міськради Олег Засадний.
"Ми зараз маємо цілий ряд промороликів. Останній з них – "Зустрінемось у Львові", який ми використовуємо у промотурах містами України. Звичайно, що для європейського ринку його треба буде дещо доопрацювати, але саме його ми будемо продюсувати у соціальних мережах інтернету. Через соцмережі також будемо подавати фотоілюстрації нашого міста. Загалом, реклама в соціальних мережах – це найдешевший та найефективніший спосіб донести потрібну нам інформацію до цільової аудиторії, якими є футбольні фани", - зазначив Засадний.
Нагадаємо, як розповів у коментарі Інформаційному центру "Україна-2012" Олег Засадний, на Євро-2012 Львів чекає на 30 тисяч німецьких вболівальників.
Нагадаємо, раніше Львів випустив свій проморолик "Львів. З ним варто познайомитись". Його створення коштувало міському бюджету Львова 13 тисяч 600 гривень.