Бодіпозитив і вплив ТБ: Постери українців відібрали на фестиваль Graphic Matters

744
11 серпня 2017

Роботи українських дизайнерів Марії Кінович, Миколи Коваленка та Геннадія Чернеги у вересні поїдуть в місто Бреда (Нідерланди) на фестиваль Graphic Matters-2017.

Марія Кінович, Grow your own beauty. Фото telegraf.design

Для участі у виставці "Speak Up!" під час фестивалю подавалися 2561 робіт від учасників з 91 країни. З них відбірали 60 найкращих, йдеться на сайті Graphic Matters.

Взагалі-то організатори події планували відібрати 50 робіт, але через велику кількість показових робіт, правило вирішили змінити.

У категорії "Speak Up!" зібрано роботи, які висвітлюють теми, пов'язані зі змінами клімату, правами людини, дотриманням конфіденційності та проблема правдивості інформації, а також політикою Дональда Трампа, яка зачіпає національних та сексуальних меншин.

Робота "Grow your own beauty" Марії Кінович стосуються бодіпозитивного сприйняття себе та права жінки вирішувати – голити окремі частини свого тіла чи ні.

Робота "Grow your own beauty" Марії Кінович стосуються бодіпозитивного сприйняття себе. Фото telegraf.design

Микола Коваленко та Геннадій Чернега вирішили присвятити свій плакат впливу медіа на громадську думку, проілюструвавши давній вислів "як зробити з мухи слона".

Микола Коваленко та Геннадій Чернега. Фото telegraf.design

Фестиваль Graphic Matters-2017 відбуватиметься з 22 вересня по 6 жовтня.

powered by lun.ua