Українська правда
Життя

Надмірне вживання солодощів робить дітей агресивними

Версія для друку Коментарі 3
05.10.2009
Фото з happymagazin.ru
Майже 69% дорослих, які в дитинстві зловживали солодощами, зізналися, що часто поводяться агресивно.

Діти, які щодня отримують цукерки і шоколад, у зрілому віці ризикують стати більш жорстокими і агресивними, повідомляє ВВС з посиланням на опубліковані результати дослідження в The British Journal of Psychiatry.

Такі висновки зробила група британських вчених під керівництвом Саймона Мура з Кардіффського університету.

Науковці проаналізували інформацію 17,5 тисяч осіб. Зокрема, вчених цікавило як часто респонденти вживали солодощі у 10-річному віці, а також як часто їх звинувачували в насиллі до 34 років.

У результаті 69% опитаних, які зізналися, що вважають себе доволі агресивними, у дитинстві щоденно їли шоколад, цукерки чи тістечка. І лише 42% любителів солодкого у дитинстві не були звинувачені у жорстокості вже в зрілому віці.

При чому зв'язок між вживанням солодощів і агресією прослідкувався навіть тоді, коли вчені виключили соціальні фактори, які б могли вплинути на агресивне поводження респондентів: виховання, місце проживання, освіта і навіть наявність автомобіля у дорослому віці.

"Наше головне пояснення полягає в тому, що діти, які отримують солодощі щодня, перестають думати про те, що будь-яке заохочення треба чимось заслужити і, відповідно, втрачають одну зі своїх основних цілей", - пояснив професор Саймона Мур.

"Інше пояснення полягає в тому, що батьки "важких" дітей намагаються частіше заохочувати їх цукерками і шоколадом, щоб неспокійні чада заспокоїлися на деякий час", - додав науковець Алан Меріон-Девіс.

Щоправда, деякі скептики вважають висновки британців хибними. Так, директор зв'язків з громадськістю Федерації продовольства Джуліан Хант заявила, що висновки науковців є нонсенсом, або ж першоквітневим жартом.

"Агресивне поводження закладається в ранньому дитинстві соціальними факторами і оточуючим світом, наприклад, браком уваги з боку батьків, чи просто, поганим виховання. Але жорсткість жодним чином не пов'язана з тим, їсть дитина солодощі чи ні", - підкреслила вона.

olp _ 20.10.2009 23:35
polnij bred. Agressivnie - eto te kto eli MALO konfet i chokolada :-)
Андрей _ 19.10.2009 12:39
А еще не вызывает сомнения, что тот, кто ел в своей жизни огурцы, обязательно рано или поздно умер.
Сергей _ 13.10.2009 13:22
Исследование не очень что-то...
Столько шоколада мною съедено и при этом я наверное самый доброжелательный человек и никакого признака агресии не наблюдается. Если съем парочку конфет , то сразу поднимается настроение и общий тонус организма.

К агресии скорей приводит воспитание и вседозволеность для любимых деток...


Загрузка...
РЕКЛАМНІ ПОСИЛАННЯ
bigmir)net TOP 100
АВТОРИЗАЦІЯ
Для авторизації використовуйте ті самі ім'я і пароль, що і для коментування публікацій на "Українській правді".


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook