Тест

Львів отримав новий рекламний ролик за 26 тис. грн. Відео

За інформацією "Коментарів", рекламний ролик "Львів - з ним варто познайомитися" - з'явився в кінці 2011 року.

Ролик планують розміщувати в мережах кінотеатрів, супермаркетів і ресторанів Львова та інших міст України.

"Цим роликом ми орієнтуємося на людей, які можуть подякувати свом батькам і подарувати їм подорож до Львова", - розповіла Галина Малець, начальник відділу промоції міста Львівської міської ради.

Головні герої ролика - актори Національного академічного українського драматичного театру ім. Марії Заньковецької - народний артист України Януш Юхніцкій і заслужена артистка України Олександра Гуменецька. Зйомки ролика проводила група молодих режисерів під керівництвом Юрія Данкевича.

Виготовлення ролика коштувало 26 тис. грн.

Нагадаємо, у вересні 2011 року компанія "Фаст Форвард Пост Продакшн" домовилася з ДП "Центр комунікацій" Україна-Всесвіт" (Київ) про виготовлення 5 відеороликів під умовною назвою "Ми чекаємо Євро-2012" загальною вартістю 6,154 млн. грн.

У 2010 році на ролики для формування позитивного іміджу для європейського споживача було витрачено 5,9 млн. грн. Витрати на одне 90-секундне відео "Увімкні Україну" склали майже 4 млн. грн.