Нова соціальна реклама: українців закликають мріяти. Фото

1
18 лютого 2013

На близько 500 площинах по всій Україні розміщені заклики не боятись мріяти "Зіграти Джеймса Бонда", "Забити вирішальний гол на Євро 2024" чи "Зустріти схід сонця на орбіті".

Ідею соцреклами розробило агентство Prana Creative, замовником є Асоціація зовнішньої реклами України.

Як пояснюють автори рекламної кампанії, українці давно перестали вірити в грандіозні незвичні речі. Для багатьох мрія життя – купити квартиру чи поїхати у Париж.

"А між тим, у кожного має бути справді велика мрія – навіть на перший погляд недосяжна, вона додає сили і допомагає досягати свого", - коментує керівник асоціації Артем Біденко.

Як відомо, раніше асоціація організовувала акції "Кохаймося!)", "Мама, чому я помер?" та "Чорний пояс водія".

"Українська правда. Життя"

powered by lun.ua