У кав’ярні нагрубіянили українцю: інструкція вимагає говорити російською
Про це на своїй сторінці у Facebook написав бізнесмен Іван Філіпович, з яким неввічливо поводились у одній з кав’ярень цієї російської мережі у Києві.
"Офіціантка вперто зі мною спілкувалася російською мовою. Наче б то і нічого страшного, та я не втримався, коли вона кожне моє прохання перекладала на російську мову і просила підтвердити, чи саме це я мав на увазі", - написав Іван Філіпович.
"Тоді я попросив все ж спілкуватися українською зі мною, а не заставляти мене підтверджувати її російський варіант мого замовлення. Вона категорично відмовилася, ба більше того, коли я подякувавши виходив із кафе, працівники навіть собі дозволили посміятися мені вслід. Це заставило мене повернутися і попрохати книгу скарг. І тут я відкрив для себе щось неймовірне", - написав він.
"До мене підійшов молодий хлопчина, працівник кафе і порадив не витрачати час на скаргу щодо української мови, оскільки керівництво практично не реагує на такі скарги, а також насміхається з них", - розповідає Філіпович.
Після цього співробітник мережі показав брошуру, у якій вказано, що згідно стандартів "Кофе Хауз" вони зобов'язані розмовляти російською.
Фото інструкції, зроблені Іваном Філіповичем |
"Коли він на одному із тренінгів запитав, чи можна спілкуватися українською і що ця брошюра надрукова для Росії, йому тренер і один із керівників відповіли :"ТОЛЬКО ПО-РУССКИ"! "Здесь (в Україні) всє прєкрасно понімают русскій язик і для 1% "повьорнутих" нікто стандарти мєнять нє будєт!", - зацитував співрозмовника Іван Філіпович.
Інцидент трапився у четвер у кав’ярні, що у "Дрім Таун-2". Як розповів нам Філіпович, він таки залишив відгук у книзі скарг.
"Українська правда. Життя" намагалась взяти коментар у "Кофе Хауз", але номер центрального офісу після довгих гудків обривається.
Редакція готова опублікувати їхню відповідь, як тільки вона буде надана.
Цей пост у соцмережі активно обговорюється. Його вже опублікували 149 разів |
Українська правда. Життя