#яНеБоюсьСказати Російське видавництво без дозволу присвоює собі хештег флешмобу

— 26 серпня 2016, 12:47

Російське видавництво ЕКСМО подало заявку на реєстрацію товарного знаку #яНеБоюсьСказать і планує випустити книгу з історіями жінок, які зазнали насильства.

Про це повідомляє агентство "Москва".

Від Роспатенту видавництво хоче отримати право використання товарного знака у двох класах міжнародної класифікації товарів і послуг (МКТП) - 16 (папір, картон та вироби з них) і 41 (забезпечення навчального процесу).

[L]"Ми хочемо створити серйозний проект, присвячений "#яНеБоюсьСказать", в основі якого будуть переплетені історії жінок і різні думки психологів. Ця книга повинна допомогти нам всім глобально розібратися з проблемою насильства над жінками – виявити неочевидні причинно-наслідкові зв'язки в відбуваються трагічних ситуаціях і навчити вірному виходу з них", – повідомив представник видавництва.

У ЕКСМО уточнили, що проект зараз знаходиться в стадії розробки. Вихід книги відбудеться імовірно навесні 2017 року.

При цьому українська журналістка Анастасія Мельниченко, яка придумала цей хештег і запустила на початку липня 2016 року мережевий флешмоб проти замовчування насильства стверджує, що видавництво не запитувало її дозволу.

"Зараз подзвонили з російського видання і запитали, як я ставлюся до того, що видавництво ЕКСМО вирішило запатентувати мій хештег #яНеБоюсьСказать в якості торгової марки. Сказала, що я в шоці", – написала Мельниченко в Facebook.

Вона уточнила, що до неї зверталися українські видавництва з пропозиціями публікації історій жінок під цим хештегом.

При цьому пост-скаргу журналістки у соцмережі видалили, а її сторінку тимчасово заблокували. Як відомо, український Facebook адмініструє московський офіс американської компанії.

Реклама:

Головне сьогодні