Українська вчена ще не винайшла ліки від раку – НАН

— 10 лютого 2017, 18:32

Українська дослідниця-біофізик, докторка фізико-математичних наук Ольга Броварець ще не здійснила вагомого наукового відкриття світового рівня.

Таке повідомлення розповсюдила прес-служба Національної академії наук.

Українська дослідниця-біофізик Ольга Броварець ще не здійснила вагомого наукового відкриття світового рівня - НАН

Нещодавно Броварець здобула нагороду "Лідер науки України 2016. Web of Science Award" у номінації "Вчений України. За надзвичайні досягнення. Молекулярна біологія".

Науковиці разом з колегами вдалося встановити "нові структурні перетворення, які будуть призводити до виникнення рідкісних форм, що у подальшому спричинюватимуть неправильне зв’язування, кодування інформації".

Вчена одразу зауважила, що для того, щоб дослідження можна було застосовувати, має пройти тривалий шлях, однак деякі ЗМІ та громадськість почали говорити про створення Броварець ліків від раку.

[L]НАН повідомляє, що "робота Броварець не має прямого відношення до створення ліків від раку та не дозволяє сподіватися на створення таких ліків на основі цього дослідження, принаймні у недалекому майбутньому".

"Говорити про вагоме наукове відкриття світового рівня зарано. Наразі дослідником створено теоретичні розрахунки для наукової гіпотези (припущення), які поки що не перевірялися на існуючих загальноприйнятих моделях і не знайшли свого експериментального доведення чи спростування", – йдеться у повідомленні.