YouTube відмовиться від обов'язкової 30-секундної реклами

— 20 лютого 2017, 15:06

YouTube не змушуватиме користувачів переглядати 30-секундну рекламу, яку не можна пропустити, а відмовиться від неї уже з 2018 року.

YouTube не змушуватиме користувачів переглядати 30-секундну рекламу, яку не можна пропустити. Фото manae/Depositphotos

"Ми вирішили припинити підтримку 30-секундних обов'язкових реклам із 2018 року і замість цього зосередитися на форматах, які добре співвідноситимуться з інтересами як користувачів, так і рекламодавців", – цитує Google видання Campaigne.

[L]Разом із тим, рекламу тривалістю 6, 15 і 20 секунд можуть зробити такою, що не можна буде пропустити.

Крім того, у повідомленні не йдеться, чи залишиться непропускні рекламні ролики усередині відео, а не тільки на початку.

Експерти одразу назвали такий крок компанії виправданим та логічним.

"YouTube розуміє, що користувачам не подобається реклама, яку неможливо пропустити", – сказав Ендрю Пік із креативної агенції VCCP.

"Такий крок доводить, що YouTube переймається щодо відео на Facebook. Розширення власних можливостей у відео для Facebook є одним із основних завдань на майбутнє, і воно стає чимдалі привабливішим для для рекламодавців. Схоже YouTube панікує", – зауважив стратег компанії Born Social Каллум Маккох.

Реклама:

Головне сьогодні