Тест

Юлію Тимошенко помістили між Берлусконі та Шварценегером

Чим зобов'язана Тимошенко несподіваному визнанню в Швейцарії - з'ясовувала "Українська правда. Життя".

- Одного разу я спостерігала за двома відвідувачками, які довго сперечалися - чи справжня у вашого прем'єр-міністра коса, - ділиться враженнями білетерка Музею дизайну міста Цюрих. - Зрештою вони зійшлися на думці, що коса таки справжня.

Юлії Тимошенко відвели одне з центральних місць на експозиції не тому, що ініціатори перформансу побачили економічні досягнення українського уряду або непереборний дух реформатора в постаті прем'єра.

Сама виставка замислювалася як спроба показати, коли політичні обличчя можуть ставати "іконами" сучасності - тобто об'єктами обожнювання завдяки правильно вибудованій піар-стратегії.

При чому куратори акції не виокремлювали, який слід залишили ці політики в історії людства - позитивний чи негативний. Так Тимошенко опинилася рівноправним учасником виставки разом з Франсуа Міттераном, Ангелою Меркель, Адольфом Гітлером, Мао Цзедуном, Бараком Обамою, Саддамом Хусейном, Рональдом Рейганом, Нельсоном Манделою та Ясіром Арафатом.

"Чотири персони зі світу політики представлені на виставці в деталях через свою іконографічну виразність. Це Володимир Ленін, Арнольд Шварценегер, Че Гевара і Юлія Тимошенко. Юлія Тимошенко - це, так би мовити, свята покровителька політичного іміджмейкерства, яка надіслала нам повний пакет матеріалів власної пропаганди", - ідеться у прес-релізі Музею дизайну.

На експозиції Юлії Тимошенко виділили окрему кімнату між Сільвіо Берлусконі та Арнольдом Шварценегером.

Центральними в павільйоні Тимошенко були її відомі плакати часів останніх двох виборчих кампаній. Це постери "Тимошенко на мотоциклі", "Тимошенко в космосі", портрет з намистом, а також дві роботи в старослов'янському стилі: "Тимошенко - воїн світла" та "Тимошенко у кольчузі".

При чому куратори виставки не змогли правильно прочитати всі символи, які були закладені в піар-кампанію Тимошенко. Приміром, плакат, де прем'єр зображена в сідлі мотобайку поруч з гаслом "Тільки вперед", був адресований молодіжній аудиторії України, щоб показати солідарність Тимошенко з новим поколінням.

Але швейцарські організатори виставки прочитали підтекст цього постеру зовсім інакше. "Гасло цього плакату Тимошенко є ремінісценцією відомого слогану радянських піонерів: "Ни шагу назад, ни шагу на месте - а только вперед и только все вместе".

"Гасло цього плакату Тимошенко є ремінісценцією відомого слогану радянських піонерів: "Ни шагу назад, ни шагу на месте - а только вперед и только все вместе", - написали організатори виставки
Окрім плакатів, організатори на видноті розмістили відому майку з портретом Тимошенко, яку розробив дизайнер Андре Тан.

Другою складовою експозиції Тимошенко є декілька сот фотографій, роздрукованих з її сайту. Тут можна простежити всі етапи становлення Тимошенко - від виходу з СІЗО до повторного обрання прем'єр-міністром.

На додачу організатори розмістили поруч з Тимошенко плакати аргентинського політика Евіти Перон. Автори експозиції вважають, що саме Евіту намагається наслідувати Тимошенко.

Організатори на видноті розмістили відому майку з портретом Тимошенко, яку розробив дизайнер Андре Тан
Крістіан Брендле, куратор та проект-менеджер виставки, в інтерв'ю "Українській правді. Життя" пояснив, чому Тимошенко приділено стільки уваги на виставці:

"Тимошенко - це ключова фігура в сьогоднішніх політичних імідж-компаніях. Вона використовує дуже професійний шлях самопіару, пробує себе в різних ролях: сусідки, діви, середньовічної господині, астронавта, шахтаря. І тому вона непересічна політична персона сучасності. У цьому проекті ми не цікавилися політичними програмами, а лише портретами.

Евіта - це можливо, одна з найперших політичних персоналій, яка професійно грала в імідж-кампаніях з приголомшуючою майстерністю. Наскільки я розумію, Евіта - лише візуально - для Юлії це приклад для наслідування".

Усі фото "Української правди. Життя", фото на титулі - Олександра Прокопенка