Українська аудиторія інтернету перевищила 20 мільйонів

— 14 січня 2011, 12:19

Розмір української аудиторії користувачів інтернету (унікальні браузери, які здійснили більше ніж один перегляд сторінки (хіта) за поточний місяць і браузери, які проглядали сторінки цього і минулого місяця) в грудні 2010 року збільшився на 6% порівняно з листопадом 2010 року і становив 20,71 мільйонів осіб.

Такі результати наводяться у звіті українського порталу Bigmir)net "Глобальна статистика українського Інтернету" за грудень 2010 року, пише УНІАН.

Згідно із звітом, географічно, як і раніше, лідирує Київський регіон. Його частка становить 55,54% загальної аудиторії. Далі у порядку зменшення ідуть такі великі регіони: Харків (6,76%), Донецьк (6,07%), Одеса (5,59%), Львів (5,59%), Дніпропетровськ (4,77%), Крим (2,38%), Луганськ (1,34%). Їх сумарна частка становить 33%.

На решту регіонів припадає 10,8% усієї української аудиторії інтернету. При цьому найменша активність у грудні спостерігалася у Рівненській, Житомирській і Івано-Франківській області, де налічувалося лише 0,27%, 0,24% і 0,16% відповідно загальної аудиторії інтернету.

Загальний час, проведений українськими користувачами Інтернету в глобальній мережі в грудні 2010 року, становить понад 4,66 млрд. хвилин, що на 5,12% більше, ніж попереднього місяця.

Слід зазначати, що звіт Bigmir)net складений на основі сайтів, зареєстрованих в їхньому рейтингу.

Реклама:

Головне сьогодні