Тест

Український сервіс дозволить очевидцям подій продавати відео телеканалам

Українська платформа Mymobstr дозволить авторам контенту заробляти на вдалих кадрах, повідомляє AIN.ua.

Mymobstr розшифровується як my mobile stream — "мої мобільні трансляції". Стартап заснували три українці: Андрій Булавін, Євген Титов і Дмитро Безкоровайний.

"У випусках новин CNN значна частина відео в сюжетах знята випадковими очевидцями з місця події. Це означає, що люди недоотримали гроші за свою роботу", — стверджують автори ідеї.

Працює сервіс так: користувач завантажує мобільний додаток і через нього заливає відзнятий матеріал до бази Mymobstr, де за необхідними параметрами — наприклад, місцем, датою і часом події, журналісти можуть знаходити потрібні фото та відео.

Також можна буде скористатися картою, на якій вказані всі доступні відео, трансляції і фото.

Скріншот з додатку ain.ua

Завантажений користувачами контент модеруватимуть, щоб перевірити справжність матеріалу (перевірені стримери зможуть завантажувати без перевірки).

Потім сервіс призначатиме ціну залежно від якості і актуальності відео.

"Ціна коливається від 100 грн і вище. Як приклад серед недавніх подій, за матеріали зі Львова ми заплатили понад 1000 грн. Телеканали бачитимуть у каталозі матеріали і зможуть їх придбати за вказаною ціною. Далі стример вказує, як хоче отримати гроші — на карту або мобільний рахунок", — пояснив Андрій Булавін виданню.

Скріншот з додатку ain.ua

Заробляти стартап буде на угодах — відсоток візьмуть з покупців матеріалів. Також, за словами засновників, у Mymobstr є платні заявки на зйомку, яку користувачі зможуть виконувати за вказаний гонорар. Середня ціна за сюжетні матеріали — 200-300 грн.

Команда виграла битву стартапів на біржі Startup.Network і залучила 42 тисячі доларів інвестицій.