Виставка групи Р.Е.П. "Євроремонт у Європі"
Експозиція складається з відеоробіт 2005-2010 років та нової інсталяції "Євроремонт у Європі", створеної спеціально для виставки.
Слово "євроремонт" з'явилося у вжитку на пост-радянському просторі у дев'яностих, коли мешканці колишніх Союзних республік спрагло тягнулися до будь-чого західного, чи, принаймні, того, що здавалося схожим на західне.
Численні рекламні повідомлення пропонували зробити євроремонт у домі чи в офісі, замінити набридлий радянський інтер'єр на новітнє диво, складовими якого були гіпсокартонові стіни та стеля, вбудовані світильники, біла пластикова "вагонка", покриття поверхонь самоклеючими плівками "під мармур", "під граніт", "під дерево", декоративна "ліпнина" з пенопласту, нашаровування покриття з гіпсокартону, яке зменшувало розмір приміщення, руйнування стіни між вітальнею та кухнею, розподіл об'єднаного загального приміщення на функціональні зони.
"Євроремонт-культура" пропонувала переможеному у Холодній війні уподібнитися переможцеві, перейняти зовнішні форми, наповнивши їх власним змістом.
Але різниця досвіду, непоінформованість, фантомний характер "Заходу" в уявленні більшості радянських людей призвели до того, що це уподібнення перетворилося на карикатурне мавпування.
Бажання якнайскоріше позбавитись своєї радянськості, некритично прийняти "вільно-ринковий" спосіб життя, розчинитися у солодкій пост-історичній амнезії знайшли відображення у еклектичному поєднанні матеріалів, у нав'язливому ексгібіціонізмі успіху, у культі демонстративного та імітаційного.
Впродовж 90-х та 2000-х "Євроремонт-культура" зазнала інтенсивного розвитку, проникаючи у найрізноманітніші аспекти суспільного життя - індустрію розваг та моди, інтер'єрний дизайн та архітектуру, образотворче мистецтво та естрадну музику, світську хроніку та передвиборчу агітацію, релігійні свята та національно-патріотичні ритуали.
Євроремонт знайшов собі місце і у привокзальних кафе, і в державних палацах для урочистих прийнять.
29 квітня будуть показані фільми художників "Презентація Національної Академії образотворчого мистецтва та архітектури" й "Презентація Національної спілки художників".
21 травня за підтримки Кulturreferat der LH München та Александра Шварца, в рамках програми Urban Visions київський архітектор Павло Величко зробить доповідь "Київ - місто без людей?"
Групу Р.Е.П. складають художники Ксенія Гнилицька, Володимир Кузнецов, Леся Хоменко, Лада Наконечна, Нікіта Кадан, Жанна Кадирова. Групу засновано у 2004 році.