Дискусія "Зміни, що відбуваються в традиційних медіа під впливом онлайн-ресурсів" за участю Джозефа Галарно та Еріка Гарріса

28 травня Посольство США в Україні спільно з МГО "Інтерньюз-Україна" та спільнотою медіа-інноваторів MediaNext запрошують на відкриту дискусію на тему "Зміни, що відбуваються в традиційних медіа під впливом онлайн-ресурсів" з Джозефом Галарно (корпорація Daily Beast) та Еріком Гаррісом (веб-проект Buzz.feed.com).

Під час дискусії експерти пропонують обговорити трансформації, які відбулися з традиційними ЗМІ в епоху цифрової революції, і порівняти досвід української та американської журнальної й газетної індустрії.

Коли: 28 травня 2013 (вівторок) з 13:30 до 14:30.

Де: офіс МГО "Інтерньюз-Україна", м. Київ, вул. Ризька, 15, о (м. "Дорогожичі").

Для кого: журналісти, редактори, рекламісти, PR-менеджери, медіа- та громадські активісти.

РЕКЛАМА:

Робоча мова: переважно англійська (за необхідності з перекладом українською).

Умови участі: лекція безкоштовна та відкрита для журналістів, редакторів, учасників спільноти MediaNext. Для участі в зустрічі необхідно заповнити реєстраційну анкету . Заявки приймаються до 16:00 27 травня.

Результати відбору: учасники отримають підтвердження реєстрації в залежності від наявних місць у понеділок 27 травня до 18.00.

Із запитаннями звертайтеся до Юлії Бабко, моб.: +380 (63) 710 13 96, e-mail: [email protected].

Про спікерів:

Джозеф Галарно є засновником і генеральним директором Mezzobit, стартапу з Нью-Йорку, який пропонує цифровим видавцям інструменти для управління збором даних на сайтах та мобільних додатках. Раніше Джозеф був директором з виробничих питань і генеральним менеджером цифрової галузі компанії "The Newsweek/Daily Beast Company", яка публікує видання Newsweek.com, TheDailyBeast.com і понад десять тижневих додатків до журналу "Newsweek". Також працював технічним директором у видавництві "Thomas Publishing" (приватний глобальний провайдер у сфері бізнесової інформації) і був першим технічним директором журналу "New York Magazine". Серед його клієнтів були такі видавництва і фірми, як "The New York Times", "Advance Publications", "Philip Morris" і "JPMorganChase".

Ерік Гарріс є виконавчим віце-президентом з комерційної діяльності BuzzFeed, що є соціальним онлайн-виданням з 30 мільйонами відвідувачів в місяць. BuzzFeed був заснований у 2006 році Йоганном Перетті (співзасновником The Huffington Post) і спеціалізується на оцінці "вірусного потенціалу" новин, фото, відео та інших типів контенту для подальшого вірусного поширення в соціальних мережах. Видання позиціонує себе лідером в організації уявлення соціальних новин. До цього Ерік був віце-президентом з управління торгової продукції в компанії Operative Media, де він допомагав будувати платформу управління рекламою. Перед цим Ерік керував сайтом www.washingtonpost.com і провів кілька років, консультуючи Price Waterhouse.

Місце:
Інтерньюз-Україна

Лектори:
Галарно Джозеф,Гарріс Ерік

Вартість:
Безкоштовно

Реклама:

Головне сьогодні