TanzLaboratorium. "BUZA"
І коли я озирнувся навколо,
я побачив, що час був
моїм єдиним сучасником
Ф. Ніцше
Приводом для цієї роботи стало 70-річчя розcтрілу всесвітньо відомого радянського режисера Всеволода Мейєрхольда. Його бачення практики театру, та його доля у контексті спільної долі радянського народу, стали поштовхом для створення вистави.
Страх, як явище людського існування. Страх, який панував у свідомості радянської людини. Страх, що й досі залишається одним із факторів, який визначає спосіб мислення та дії людини сучасної.
У випадку театрального мистецтва буденна свідомість сприймає – у якості мистецького твору – виставу, яка має певну тривалість, початок та кінець, логічний (або алогічний) розвиток. В данній роботі ми хотіли би поділитися можливістю іншого способу мислення і сприйняття сценічної події. Цей спосіб мислення передбачає ставлення до кожного моменту існування на сцені (як для перформерів, так і для глядачів) як до об’єкту
мистецтва.
*БУЗА(1), -и, ж. На Кавказі, в Криму – легкий хмільний напій, що виготовляється з проса, гречки, ячменю.
БУЗА(2), -и, ж., вульг. Бешкет, безладдя, скандал
БУЗА(3) -
"Сплошной словарь умерших слов. Что такое "буза"? (Ищет в словаре.)
…Буза - это род деятельности людей, которые мешали всякому роду деятельности..." (Володимир Маяковський. Феєрична комедія "Клоп")
Місце:
Центр Леся Курбаса
Лектори:
Без лектора
Вартість:
50 грн.