Семінар «Як і що продати за кордон? Світові тренди споживацької поведінки»
24 березня відбудеться семінар для підприємців – власників малого і середнього бізнесу та індивідуальних підприємців – постачальників послуг і фахівців.
Вихід на ринки закордонних країн – це тема, яка цікавить сьогодні майже кожного українського підприємця. Перший крок до цього: зрозуміти, що саме можна продати на ринках розвинених країн, тобто – що люди схильні покупати.
Базуючись на інформації відомих світових агентств з дослідження трендів, таких як Euromonitor, trendswatching та інші, для вас підготували огляд трендів щодо поведінки та інтересів покупців товарів і послуг, які зараз домінують у світі, зокрема – у розвинених країнах. Розкажуть про характер трендів останніх років, як ними може скористатися український бізнес, що може стати перевагою для українських постачальників товарів і послуг, а де треба бути уважними. Також торкнуться трохи практичної сторони – як саме малий або мікро-бізнес може організувати взаємодію з закордонними покупцями.
По закінченні презентації – коментар експерта у галузі міжнародного маркетингу і експорта Дмитра Джеджули.
Аудиторія: запрошуються власники, керівники, керівники відділів маркетингу і продажів маленьких і середніх підприємств – виробники споживацьких товарів і послуг, індивідуальних підприємців і митців, які хотіли б вийти на закордонного споживача. Також подія може буде цікавою фахівцям з маркетингу та продажів і підприємцям і фрілансерам у галузі IT, бо зараз важко знайти світову тенденцію, яка не торкалася б інформаційних технологій.Доповідачі:Софія Чілінгарова – консультант з менеджменту і розвитку бізнесу.
Павел Бестужев – фахівець з маркетингу, реклами і стратегічного просування, керуючий партнер маркетингової агенціії The Partners.Експерт: Дмитро Джеджула, керуючий партнер DirectBrand, практики прибуткового маркетингу та стратегічних трансформацій маркетингового холдингу OSD Group.
Вартість: 120 грн., умови простору включено.Реєстрація.
Місце: Креативний простір «Часопис» (вул. Льва Толстого, 3), Лектори: Джиджула Дмитро, Вартість: 120 грн, Організатори: Креативний простір «Часопис»