Виставка групи Мельничук-Бурлака «Краще, гірше, ще гірше»
У п’ятницю, 26 лютого, о 19:00 в Центрі візуальної культури відбудеться відкриття виставки групи Мельничук-Бурлака «Краще, гірше, ще гірше», яка триватиме до 27 березня.
У проекті Іван Мельничук та Олександр Бурлака застосовують ключові поняття архітектури та урбаністики для пояснення політичних та воєнних процесів, що наразі охоплюють земну кулю. Наприклад, як сталося, що поняття «моста» в політичному лексиконі почало позначати «дружбу», «єднання», «злагоду»? Адже, з точки зору історії архітектури, міст – це передусім військове знаряддя, що служить для захоплення нових територій та встановлення ефективного контролю над ними. Відправною точкою проекту є сучасний пропагандистський проект побудови моста через Керченську протоку, що має поєднати окупований Крим із материковою Російською Федерацією.
В основі проекту лежить робота, створена для виставки «Телефонні дзвінки з цвинтаря та інші історії: виставка проти прихованої війни в Україні» в Академії світового мистецтва, Кьольн (куратори Єкатєріна Дьоґоть та Девід Ріфф).
«Ідея зв'язати дві точки по прямій – це реалізація математичної абстракції. Головна функція мосту не змінилася – зайняти працею військовополонених. Подальше обіцяне чудо економічного розквіту явно пов'язано з імітацією жертвопринесення. Супермости сучасності – це гігантські жертовники над морем крові».
«Міст, що проходить над нами, поєднує Росію і Європу. Міст між двома "благополуччями". Країни, що знаходяться в цій зоні, розцінюються і Європою, і Росією як країни-гарніри, що доповнять основну страву».
Виставка працює щодня, окрім понеділків, з 13:00 до 20:00.
Вхід вільний.
Місце: Центр візуальної культури (вул. Глибочицька, 44), Безкоштовно, Організатори: Центр візуальної культури