Creative Management Days: Plivka & Ухо

Літній лекторій про культуру та менеджмент Creative Management Days продовжує досліджувати феномен креативних проектів та знайомитись з засновниками локальних ініціатив.

29 липня відвідають арт-простір Plivka. Це мультидисциплінарна культурна резиденція, лабораторія експериментальних та авангардних форм, що гармонійно поєднує під одним дахом музикальну, візуальну, літературну та освітню програми. Майже за два роки команда Плівки перетворила старе приміщення у державній інституції Довженко Центр у сучасний та незалежний культурний центр.

РЕКЛАМА:

Гості зустрінуться із співзасновником Plivka Яном Спектром, який розкаже, що означає процес створення такого простору на практиці, як заповнити його актуальним та оригінальним контентом, об’єднати різну аудиторію та розвивати декілька напрямків одночасно.

Одним із резидентів Плівки є вже відоме агентство академічної та імпровізаційної музики Ухо. Співзасновниці Ухо Саші Андрусик вдалось не тільки здолати цей стереотип, але й зробити напрямок імпровізаційної музики затребуваним та цікавим для аудиторії.

Команда агентства одна з перших проводила заходи у незвичних місцях – концерт у басейні Олімп, Київському планетарії, стадіоні Старт, організовувала прогулянки містом з хором та a cappella в оранжереї. Говоритимуть з Сашею про концепцію проекту, фінансову модель, про роботу з аудиторією та особливості просування такого складного контенту, як працювати зі спонсорами та міценатами, про організаторські складності та команду.

Вхід: 300 грн. Кількість місць обмежена.

Реєстрація за посиланням.

Фейсбук-сторінка події.

Місце: Plivka (вул. Васильківська, 1), Вартість: 300 грн, Організатори: Niice

Реклама:

Головне сьогодні