Відомих дизайнерів попросили збільшити розміри моделей

— 16 червня 2009, 16:45

Днями Александра Шульман звернулася з листом до Карла Лаґерфельда, Джона Ґальяно та їхніх колег, зокрема до таких будинків моди, як Prada, Versace, Yves Saint Laurent і Balenciga, повідомляє "Німецька хвиля".

У своєму зверненні редакторка британського Vogue звертає увагу на той факт, що останніми роками дизайнери створюють моделі дедалі менших розмірів. З 1992 року, відколи пані Шульман прийшла до Vogue, розміри пропонованого зірковими дизайнерами для фотозйомок одягу постійно зменшуються.

Останнім часом журналу доводиться запрошувати для демонстрації одягу просто надзвичайно худих, кістлявих моделей.

"Ми досягли нині тієї стадії, коли надісланий дизайнерами одяг не можуть одягнути навіть популярні зірки-моделі", - зауважили Шульман.

[L]Ці речі настільки малі, що пасують лише дуже худим дівчатам. Після цього - справа за фотографами, яким доводиться ретушувати фотографії, "домальовуючи" моделям хоч по пару кілограмів, аби вони не виглядали так хворобливо.

РЕКЛАМА:

"З листів читачів і взагалі з настроїв у Великобританії я роблю висновок, що люди не хочуть бачити надзвичайно худих моделей ні в рекламі, ні на сторінках модних журналів", - пише Александра Шульман у своєму листі до дизайнерів.

Вона закликає творців сучасної моди до процесу переосмислення тих тенденцій, які вони започатковують. До речі, редакторку британського видання журналу Vogue підтримали вже кілька інших провідних імен у галузі моди.

Зокрема британська супермодель Ерін О'Коннор назвала звернення Александри Шульман "величезним зрушенням". А дизайнер спідньої білизни Сара Шоттон вказала на те, що останнім часом модельні агенції направляють до неї настільки худих дівчат, що їй важко уявити співпрацю з ними.

За останні роки, відколи почалася дискусія навколо "нульового розміру", ситуація лише погіршилася, каже дизайнер.

2006 року світ моди сколихнули кілька випадків раптових смертей дівчат-моделей, які практично нічого не їли, аби їхня фігура відповідала тим розмірам, які диктує сучасна мода.

Реклама:

Головне сьогодні