Тест

Нью-йоркська дівчина від Ольги Громової. Фото

Сукні в колекції дуже легкі і водночас архітектурні, кольори виключно чуттєві. За словами Громової, в основу колекції лягла "інтелектуальна концептуальність - помірні експерименти за наявності складних конструкцій". Такий погляд на речі, на думку Громової, продиктований більшою мірою прагматизмом.

Колекція вийшла дуже американською, вона дуже влучно відображає настрої, що панували на подіумі Нью-Йоркського тижня моди всього декілька тижнів тому.

Фінал показу ознаменувався падінням уявної стіни на задньому плані, що, як стверджує дизайнер, для неї особисто дуже символічно у зв'язку з проривом на американський ринок.

Справа в тому, що влітку цього року дизайнер Ольга Громова вийшла на міжнародний fashion-ринок. Вона підписала контракт з американським шоу-румом "Nexus" і відтепер одяг українського бренду продаватиметься в США, Канаді та Латинській Америці.

В рамках Українського тижня моди присутні мали змогу побачити скорочений варіант колекції, в повному обсязі вона буде представлена в Сполучених Штатах та, можливо, у фотоматеріалах на сайті дизайнера Ольги Громової.

"Колекція, яку ми побачили сьогодні, це лише частина великого проекту. Америка дуже велика, у кожного регіону свої потреби і смаки. В колекції є і легкі речі, і більш теплі для різних кліматичних умов", - зауважує дизайнер.

До речі, новим обличчям бренду стала Даша Астафьєва. На питання самої Ольги Громової, чи не нашкодить образ плей-бой дівчини Даші стилю бренду Gromova Design, представники американського шоу-руму відповіли, що у Штатах ніхто не звертає на це уваги, а дівчина й справді гарна.

Усі фото Дмитра Ларіна

Місце проведення показів: ТК |ACCO INTERNATIONAL