Модний одяг по-українськи: чоловікам – ділові костюми, жінкам – трикотажні сукні

Цими вихідними у Києві відбулися покази колекцій провідних торгівельних марок - подія, відома в українському світі моди як Trade Mark Defile. Характерною відмінністю даного заходу від Українського Тижня Моди є те, що всі представлені колекції повністю продумані для масового пошиття, хоч і створюються дизайнерами, і тому доступні за ціною для середнього класу споживачів.

"Ukrainian Fashion Week та Trade Mark Defile - це один захід, який ми свідомо розділяємо задля того, щоб привернути окрему увагу до українських торгівельних марок. Дана подія покликана перш за все допомогти представленим торгівельним маркам розширити мережу своїх продаж, покращити зв'язки з потенційними покупцями, урізноманітнити споживацькі групи. Але найболючішою проблемою для нас і досі залишається питання, де можна придбати представлені на показах речі", розповів один з організаторів події Олександр Соколовський.

І це не дивно. Адже продукція торгівельних марок зорієнтована передусім на широкий загал споживачів. За своєю якістю виготовлення, ціновою політикою, модністю та сучасністю українське виробництво мало чим поступається широко представленій на нашому ринку турецькій чи китайській продукції легкої промисловості, а за окремими характеристиками (широкими розмірними сітками, врахуванням особливостей фігур жінок слов'янського типу, якістю фабричного пошиття виробів і т.д.) значно випереджає згадані конкурентні ринки.

В рамках заходу свої нові колекції представили як усім відомі українські торгівельні марки, так і такі, які вперше беруть участь у такому проекті. Це переважно компанії по виготовленню жіночого одягу, а також декілька торгівельних марок, які представили чоловічу та дитячу лінії.

"Ми влаштовуємо даний захід для дизайнерів, які перетнули момент ексклюзивності. І участь у такій події - це подвійна відповідальність, не лише перед масовим споживачем, але і за креативний підхід до колекцій", - каже одна із засновників Українського тижня мод Ірина Данилевська.

В цьому сезоні у Trade Mark Defile взяли участь торгівельні марки, орієнтовані на жіночий діловий, повсякденний і вечірніх одяг. Це постійні учасники TMD: Natali Bolgar, Petro Soroka, Maria Collection, Silouette, а також ті, що вперше демонстрували свої колекції: Miss M та Irina Krylova.

Колекція Miss M
Молодіжна лінія була представлена ТМ Unique People: Loseva & Korovin, дизайнери якої зробили колекцію в стилі casual, поєднавши в моделях трикотаж та джинс, створивши зручний багатофункціональний одяг зі здатністю до трансформації.
Колекція Miss M
Одяг для чоловіків було представлено ТМ VULDI - відновленою лінією класу Люкс в рамках VD One Group.

Дитячим асортиментом цього разу порадували публіку дві торгівельні марки: ТМ Пара solo, що спеціалізується виключно на дитячому одязі, та Христина Бобкова, постійна учасниця Українського Тижня Моди з окремою колекцією для TMD.

Тут і далі - колекція ТМ Natali Bolgar
Не змогла взяти участь у TMD Світлана Лобода зі своєю повноцінною трикотажною колекцією Anti Crisis Girl через юридичну тяганину за право власності на свою торгівельну марку.

ТМ Natali Bolgar використала у своїй новій колекції завжди популярну тему Сходу, створивши одяг для молодих статурних жінок сучасного міста. Родзинкою дефіле стали тюрбани доволі дивного крою - новий модний тренд наступного літа.

Дім Моделей Petro Soroka підготував для TMD одразу три колекції, дві з яких створила дизайнер Ганна Сорока, ще одна від молодого київського дизайнера Константина Міро. Саме цього хлопчину можна сміливо вважати проривом TMD даного сезону.

Його чорно-біла колекція викликала хвилю бурхливих овацій публіки. Одяг з показу виглядає дуже зручним та комфортним, при цьому в міру модним і трендовим.

Тут і далі - колекція ТМ Petro Soroka

Як стверджує сам дизайнер, майже всі моделі в колекції зроблені таким чином, що їх може одягнути жіночка будь-якої комплекції, зросту та розміру - від 44-го до 50-го. "Я створюю красивий одяг для красивих жінок. Всі наші українські жінки дуже красиві," - підлещується Константин.

Дизайнер Оксана Форбаток для ТМ Maria Collection створила, за її власним вираженням, колекцію нового формату - лінію одягу класу Люкс. В кінцевому результаті ціни на сукні та комплекти з дефіле будуть на порядок вищі за середні. Приміром, ціна на сукню стартує від двох тисяч гривень. А деякі вироби з представлених будуть відшиті лише в одиничному екземплярі через свою технологічну складність.
Тут і далі - ТМ Maria Collection
ТМ Silouette як завжди порадувала своєю якісною вишуканою колекцію жіночого ділового одягу. Різноманітність стильових та силуетних рішень зможе потішити панянок з будь-яким смаками, а широкий розмірний діапазон (аж до 56 розміру) приверне увагу жінок з нестандартною комплекцією.

ТМ VULDI запросила до співпраці нового дизайнера - Михайла Ліпакова, досвід роботи якого в модному бізнесі складає 20 років. За цей час він встиг побути моделлю, стилістом, байєром, попрацював для Armani, і вже півтора роки співпрацює з VD One.

За словами дизайнера, під іменем ТМ VULDI він намагається створити українське Armani, яке здатне скласти гідну конкуренцію світовим брендам.

"В такому одязі мужчина-українець буде відчувати себе своїм в будь-якій точці світу," - вихваляється дизайнер.

Колекція створена виключно зі шляхетних матеріалів з використанням цікавих трендових силуетів. І що викликає подив, вона повністю відшивається на турецьких фабриках.

На логічне питання, чому українська торгівельна марка розміщує свої замовлення за кордоном, коли в Україні простоюють потужні швейні підприємства, Михайло Ліпаков відповідає, що ТМ VULDI застосовує складну технологію пошиття виробів, яка робить чоловічий піджак майже невагомим.

Використання таких прийомів в умовах українських фабрик, на жаль, неможливе.

ТМ Пара solo вже декілька років поспіль є постійним учасником TMD. Особливістю показу цього сезону, за словами дизайнерів торгівельної марки Лілії Кухарчук та Юрія Бабаєва, є розширення вікової споживчої групи від найменших діточок аж до старшого підліткового віку.

Фото з колекції ТМ Пара solo
Дизайнери гордяться, що їх продукція повністю відшивається на українських потужностях. А від нещодавна ТМ Пара solo використовує високоякісну джинсову варку також українського виробництва.

Представники торгівельної марки дуже пишаються тим, що, за їх словами, зуміли створити в Україні лінію якісного, красивого, а головне, доступного одягу для дітей. Приміром, за добротне демісезонне дитяче пальто доведеться сплатити суму до 400 гривень.

Фото з колекції ТМ Пара solo
Христина Бобкова представила, як вона сама її називає, сімейну колекцію, взявши за основу для творчості прагнення діточок вбиратися так, як вдягнені їх матусі та татусі.
Тут і далі - фото колекції Христини Бобкової
"Діти хочуть виглядати такими ж дорослими і стильними, як їхні батьки. Здорово, коли маленька дівчинка вдягнена в точно таку сукню, як її мама!" - наголошує дизайнер.

До слова, таким фешн-прийомом вже давно користуються відомі матусі. Наприклад, модель Наталья Водянова з'являлася на публіці зі своєю донькою в однакових речах.

На додачу, в показі взяли участь діти та онуки відомих українських особистостей. Маленькі моделі прогулювалися подіумом, тримаючи в руках авторських ляльок в точнісінько таких же лялькових сукнях. Як кажуть, діти - то запорука успіху будь-якої справи.

Сама дизайнерка Христина Бобкова називає свою колекцію "недитячою".

Тут і далі - фото колекції Loseva & Korovin
Тут і далі - фото колекції Irina Krylova

Усі покази Trade Mark Defile відбувалися в ТЦ "Домосфера", Столичне шоссе, 101.

Усі фото надані організаторами

Реклама:

Головне сьогодні