Класичні пальта від Олени Голець та короткі сукні від Людмили Кисленко
— 16 березня 2010, 21:48
Відкривали показ колекції Олени Голець зірки-моделі Ксенія Кузьменко та Андрій Джеджула. "Вони для мене як українські Кім Бессінгер та Міккі Рурк, - пояснює дизайнер. - Дев'ять з половиною тижнів" - це мій улюблений фільм."
Ксенія Кузьменко
Але в реальному житті дизайнер не працює над створенням костюмів до фільмів: "Пропозиції, звичайно, поступали. Але працювати над картиною - означає відмовитися від роботи з клієнтами на 3-4 місяці. В нашій країні це рівноцінно втраті клієнтів!"
Голець захопилася темою чоловічих пальто. Вона вважає, що саме їх виготовляти найважче, тому охоче хизується в колекціях своїми вміннями: "Чоловіче пальто - це найвища категорія складності. На другому місці жіночі пальта. У нас в колекції 25 одиниць жіночих пальто!" Щоправда, "Українська Правда. Життя" їх не дорахувалася.
За формулою Олени Голець, колекція врівноважена лише тому, що так розвивається світ: "В наступному сезоні будуть носити класику. Після яскравих сплесків у моді обов'язково настає період перенасичення, втоми від примхливості моди."
Колекція комерційна, хоча Голець і не любить такого формулювання. "Всі мої колекції комерційні. Але, дійсно, цю колекцію ми збираємося продавати гуртом на ринок Росії та України, можливо, Америки", - пояснює дизайнер.
Колекція Людмили Кисленко значно більше нагадувала Нью-Йорк. Беретки з лелітками, сережки-кільця, короткі спідниці, сумочки-клатчі, мітенки і взуття на підборах - таким бачить образ сучасної молодої дівчини дизайнер.
"Мені хотілось створити якесь свято, внести якусь радість в колекцію. Якщо такий образ вам здається дуже агресивним, можна зняти пасок, і сукня одразу стане жіночною", - каже Людмила Кисленко.
Колекція Людмили Кисленко
Дизайнер предстала в новому амплуа, створивши вечірньо-коктейльний образ модної дами: "Образ ніжної жінки став неактуальним. Оскільки не завжди можна покластися на чоловіка. Мені здається, в такому образі, як ви побачили сьогодні на подіумі, жінка стає сильнішою".
До слова, одяг Людмили Кисленко вже продається в Америці.
РЕКЛАМА:
"Я інколи боюся брати великі замовлення, бо мені дуже страшно їх не виконати. Не з власної вини, бо ми володіємо виробничі потужності. А, наприклад, через затримку замовлених матеріалів, як це трапилось з цією колекцією, яка через такі прикрощі не була показана в Парижі", - червоніє за партнерів Людмила Кисленко.