Чоловічі колекції від українських дизайнерів – стиль casual знову в моді

113
17 березня 2010
Колекція від MALININY
Колекція від MALININY
Колекція від Безрукова/Радченко
Колекція від Безрукова/Радченко
Колекція Віталія Павлишина
Колекція Віталія Павлишина
Колекція Віталія Павлишина
Колекція Віталія Павлишина
Колекція дизайнерів Наталі Соболєвої та Людмили Вронської
Колекція дизайнерів Наталі Соболєвої та Людмили Вронської
Колекція дизайнерів Наталі Соболєвої та Людмили Вронської
Колекція дизайнерів Наталі Соболєвої та Людмили Вронської
Колекція дизайнерів Наталі Соболєвої та Людмили Вронської
Колекція дизайнерів Наталі Соболєвої та Людмили Вронської
Колекція Анни Сосновської
Колекція Анни Сосновської
Колекція Анни Сосновської
Колекція Анни Сосновської
Колекція Анни Сосновської
Колекція Анни Сосновської

В чоловічий день на Українському Тижні Моди свої колекції представили Валерія Ковальська, Віталій Павлишин, Наталя Соболєва та Людмила Вронська, Анна Сосновська, а також молоді імена Марія Безрукова і Наталя Радченко та Малініни.

Окрім вищеназваних імен, в цьому сезоні багато дизайнерів, які завжди працюють лише в жіночих лініях, спробували свої сили і в чоловічому одязі. Стало навіть якоюсь доброю традицією робити в показі хоча б декілька чоловічих виходів.

Колекція від Безрукова/Радченко
На подіум повернувся образ модного, але сильного мужчини. Вже практично не зустрінеш "прилизаних" чоловіків в брючних костюмах-трійках. Українці поступово стають демократичними в одязі. І дизайнери охоче пропонують їм стиль casual.

В цьому сезоні вони пропонують чоловікам банальні сіруваті костюмчики доповнювати яскраво-червоними деталями: краватками, шарфами, сорочками чи взуттям. В колекціях дизайнери використовують багато трикотажу. Але це вже більше світова модна тенденція.

Колекція від Безрукова/Радченко
Декотрих з дизайнерів від класичних піджаків змушує відмовитися складне виробництво або інколи і небажання опановувати сучасні складні крої. Тим паче, що більшість заможних людей з тих, хто носить костюми, купує відомі бренди і рідко довіряє свій імідж українським дизайнерам.

Фемінізований стиль в одязі також зник з подіумів. Навіть авангардні колекції з нівельованою статевою приналежністю об'єкта моди більш орієнтовані за силуетами та деталями на статні чоловічі фігури.

Дизайнери завзятіше працюють на якість виробів, приділяють увагу деталям та непомітним під одягом елементам. Більш продумано ставляться вони до виворітної сторони одягу.

"Нам хочеться, щоб виріб виглядав красиво і зверху, і зсередини. Щоб його було приємно не лише носити, а й тримати у руках", - так пояснюють свої задачі Наталя Соболєва та Людмила Вронська.

Серед основних задач модельєрів з'явилося питання демократизації цінової політики. Дизайнерів швидше приваблює можливість продавати свої колекції більшими тиражами, ніж створювати одиничні дорогі костюми.

Колекція Віталія Павлишина 
Існує загальноприйнята тенденція, що майже 50% чоловічих колекцій розкуповують модниці-жінки. Тому, щоб якось вплинути на ситуацію, модні дизайнери створюють зручний комфортний одяг, справді носибельний в життєвих умовах.

"Ми намагаємося подарувати людям задоволення, а не заробити на цьому надприбутки", - коментує Віталій Павлишин.

А ще чоловіча мода помолодшала. Серед іншого багато речей в стилі street-fashion, які, звісно, просто не можуть коштувати дорого.

Колекції українських дизайнерів звісно заслуговують на критику, але маємо зважати ще й на те, що у вітчизняних фахівців не завжди є такий доступ до освіти та практики, як у європейців. І вже точно відсутні старі добрі традицій європейського шику.

Колекція Валерії Ковальської 
Колекція Валерії Ковальської 
Колекція Валерії Ковальської 

Усі фото Дмитра Ларіна



powered by lun.ua