Класика і мінімалізм від Світлани Бевзи

Показ дизайнера Світлани Бевзи хоч і був заявлений у рамках Українського Тижня Моди, але проводився у камерній обстановці ще недореставрованого Шоколадного будиночка в Києві.

Дизайнер захоплена таким вибором місця для проведення дефіле: "Атмосфера цього дому вимагає панування жіночності, елегантності. Адже колись саме тут розташовувався центральний РАГС".

"Я намагалась в першу чергу створити приємну дружню атмосферу для гостей показу, наблизити одяг до глядача, що не завжди можливо на подіумі Українського Тижня Моди", - додала вона.

"Моїм бажанням було створити одяг на контрасті з Шоколадним будинком. Гадаю, від мене очікували побачити більше вечірніх суконь, більше блиску, більше леліток", - зауважує Світлана.

"Я залишила в колекції лише тенденції в тканинах та силуетах. Але при цьому зробила більш класичну, а не прогресивну колекцію, як цього звикли очікувати від молодого дизайнера", - додає вона.

Бевза спробувала звернутись до теми 60-х - 70-х років: "Це прості елегантні силуети, довгі сукні, брюки з джерсі. Це дуже красива епоха! У ній нема жодної маскулінності". І до слова, всі речі в колекції досить вдало адаптовані до нашого часу.

Світлана Бевза завжди повторює, що must-have гардеробу кожної жінки - біла сукня. Але в новій колекції абсолютно білим було лише взуття. Практично кожен вихід мав свій колір.

Окрім монохромних кольорових, було кілька чорних виходів і навіть дві прикраси у вигляді розшитих камінням комірів. Все інше строго мінімалістичне.

"Я люблю створювати самодостатній одяг. Тому використовую в колекції так мало прикрас. Природна витонченість жінки від Бевзи позбавляє її від необхідності кому-небудь щось доводити", - пояснює дизайнер свою концепцію.

"Міс Україна-Всесвіт 2010" Анна Пославська
Приємно і те, що весь одяг з колекції реальний, створений для того, щоб його носили.

Матеріали, а це органза, плащовка, велика кількість трикотажу, за твердженням дизайнера, натуральні, хоча, можливо, такими і не виглядають. Попри це, Світлана обіцяє демократичні ціни, особливо на легінси з бавовни та віскози.

Усі фото Дмитра Ларіна

Реклама:

Головне сьогодні