Українці проголосували за бандуриста
Бандурист Ярослав Джусь став беззаперечним лідером опитування серед інтернет-користувачів на сайті www.liptonart.net і отримав можливість відвідати Париж та центр світового мистецтва, один з найбільших музеїв світу - Лувр.
Ярослав Джусь |
Цю можливість насправді талановитому музиканту надали чай Lipton та відома українська художниця Євгенія Гапчинська, яка виступила головним ідейним натхненником інтернет-опитування “Вибір Lipton”.
Віра Чорнойван, бренд-менеджер ТМ Lipton та Євгенія Гапчинська |
На початку 2010 року Lipton став офіційним партнером і спонсором шоу “Україна має талант!-2”.
Цей крок - продовження місії Lipton з підтримки талановитих українців. Нагадаємо, що восени 2009 року Lipton та відома українська художниця Євгенія Гапчинська провели успішний творчий проект – Національний конкурс малюнків “Lipton Ковток Натхнення”.
Цього року Lipton запропонував всім бажаючим підтримати народний талант, для чого в світовій мережі Інтернет було проведено опитування.
За його умовами кожен бажаючий мав змогу вибрати свого улюбленця з 50-ти учасників конкурсу, що пройшли до фінальної частини “Україна має талант!-2”, та віддати за нього свій голос.
Виконання авторських композицій, а також віртуозна імпровізація на теми легендарних виконавців від романтика Джо Дассена до рок-балад “Metallica“ знайшли своїх прихильників по всій Україні.
Таким чином беззаперечним лідером став молодий талановитий бандурист Ярослав Джусь.
За інформацією прес-служби ТМ Ліптон