Прем'єри тижня: вуличні танці та сімейне життя з шпигуном

Яппі все ще у безпеці

Симпатичну дівчину Джен нещодавно покинув хлопець. Її батьки, аби розрадити доньку, влаштовують сімейний відпочинок у Ніцці. Там, у ліфті готелю, Джен зустрічає мускулистого красеня Спенсера, який запрошує її на побачення. Їхній бурхливий курортний роман завершується швидким весіллям. Шлюб Джен та Спенсера здається ідеальним: гарненький будинок у новому районі за містом, друзі, цікава робота. Навіть суворий батько Джен - колишній військовий льотчик - просто зачарований зятем.

Дівчина і не здогадується, що її коханий чоловік - колишній найманий убивця, який вирішив "зав'язати" і завести родину. Вона наївно вважає, що найбільша загроза родинному щастю - це так звана "криза трьох років", через яку розпадається багато молодих сімей. Та на подружжя чекає складніше випробовування: невідома секретна організація вирішила "прибрати" Спенсера. Нагорода за його голову - 20 мільйонів доларів. Тоді ж виявляється, що усі друзі та сусіди подружжя - секретні агенти, які приставлені шпигувати за ними. І ці "друзі та сусіди" не хочуть втратити такий чудовий шанс на збагачення...

Стрічка "Кіллери" викликає якесь химерне враження: вже за кільканадцять хвилин після початку для всіх персонажів настає тотальний "хеппі-енд" і подальші події фільму лише додають до цієї ідилії кілька завершальних штрихів. Взагалі, у виробництві так званого "комерційного кіно" існує обов'язкове правило: картина повинна розпочинатися з показу проблеми, яка виникла у головного героя. Весь подальший фільм - це розповідь про те, як герой цю проблему розв'язує. Щастя досягти він має перед фінальними титрами. Звісно, що труднощі персонажа мають бути достатньо серйозними, але і зрозумілими глядачам.

Герої "Кіллерів", здається, не мають жодних проблем. Покинута хлопцем Джен одразу знаходить собі красеня-чоловіка, на роботі у неї все гаразд. Спенсер за три роки заробляє на шикарний двоповерховий котедж та непогану машину. Навіть постійна опіка з боку батьків Джен не затьмарює їхнього щастя, а у фіналі картини батьки та діти взагалі досягають остаточного духовного злиття. Зрештою, так зване "полювання на Спенсера" виявляється милим дрібним непорозумінням, яке зовсім не шкодить ідилічним стосункам у родині, дарма що через це "непорозуміннячко" загинуло мінімум шість людей.

На перший погляд, "Кіллери" мімікрують під класичний вже сюжет "яппі у небезпеці": життя героїв занадто спокійне та забезпечене, тому їм необхідний якийсь струс. Проте картина, здається, заблукала у часі: стрічки про пригоди яппі розквітли буйним цвітом спочатку в епоху Рейгана, а згодом Клінтона, коли Сполучені Штати переживали неабиякий економічний підйом. Зараз, у часи економічної кризи, "ідеальне" життя Джен та Спенсера виглядає анахронізмом. У фільмі не пояснено, звідки у молодої родини такі гроші, аби безболісно пережити руйнування будинку та втрату машини. І після усіх убивств та викрадень автівок наших героїв ніхто не шукає.

Стрічка "Кіллери", немов фантазія дівчинки-підлітка, розповідає про красиве кохання, вродливого чоловіка-шпигуна та небезпечні пригоди. І мирить молоде покоління зі старшим.

Усі акти агресії передані мужньому Спенсеру - він і машини краде, і ворогів вкладає штабелями. А Джен навіть у найнебезпечнішій ситуації не забуває продемонструвати, що вона "дівчинка" і пістолет може брати лише двома пальцями, гидливо, немов мокру брудну ганчірку. Та й батьки у Джен неймовірно сучасні - мати розмовляє із донькою про секс, а батько оплачує усі забаганки своєї "квіточки". Тому не дивно, що обранець дівчини так схожий на її татуся і має з ним чудові стосунки.
Головні ролі у "Кіллерах" виконали Кетрін Гейґел та Ештон Кетчер. Гейґел вже вкотре зіграла роль "молодої сучасної жінки у пошуках кохання", яка стала її екранним амплуа після картини "Трішки вагітна" Джада Апатова. Кетчер, за звичкою, позував, демонструючи своє вродливе обличчя та підкачані м'язи. Втім, їхній дует мало нагадував закохану подружню пару. Гейґел та Кетчер виглядали немов манекени на вітрині - прекрасні, холодні та незворушні.

Зрештою, "Кіллерів" можна віднести до категорії картин, які по перегляді примушують шкодувати за згаяним часом. Та й Кетчер з Гейґел, які б не були симпатичні та привабливі, дуже швидко набридають, особливо якщо у фільмі за 1 годину 40 хвилин нічого цікавого не відбувається.

Оцінка фільму 2 з 5

"Команда А"

Екранізація знаменитого американського серіалу 1980-х років. Серіал "Команда А" здобув шалену популярність завдяки сатиричному гумору та злободенним жартам. У ньому розповідалося про чотирьох ветеранів В'єтнамської війни, що були несправедливо обвинувачені у пограбуванні Ханойського банку. Тікаючи від покарання і прагнучи реабілітуватися, вояки організують спецзагін, який полює на "поганих хлопців" по всьому світові. Попри те, що серіал розповідав про військові операції, у ньому не було кривавих сцен та жорстоких убивств. Тому "Команда А" здобула велику популярність насамперед серед дитячої аудиторії.

Творці сучасної повноекранної версії "Команди А" намагалися дотримуватися духу серіалу та все ж таки змінили час подій. Тепер члени спецзагону з ветеранів В'єтнамської війни стали учасниками першої іракської військової кампанії.

Роль керівника групи Ганнібала зіграв Лайам Ніссон, Красунчика Темпелтона втілив Бредлі Купер, Баракусом став Квінтон Джексон, а Мердоком - Шарлто Коуплі, для якого це перша велика роль після стрічки "9 округ", де він зіграв людино-мутанта Вікуса ван дер Мае.

У фільмі багато жартів кінематографічного походження та іронії.

"Вуличні танці 3D"

Британська стрічка "Вуличні танці 3D" розповідає про життя вуличної танцювальної групи з Лондона. Після того, як їхній керівник залишає групу, танцюристи втрачають залу для репетиції і змушені шукати нове місце. Вони знаходять хорошу залу у школі балету, але натомість змушені взяти п'ятьох студентів школи у свою трупу. Спочатку адепти класичного балету та вуличних танців сваряться між собою, але, зрештою, знаходять спільну мову.

Вони разом мріють виступити на танцювальному змаганні у клубі. Проте викладачка балетної школи вважає, що її студенти зрадили високі принципи артистів балету і намагається перешкодити виступу. Крім того, виявляється, що колишній лідер вуличних танцюристів перейшов на сторону їхніх найзапекліших ворогів із конкуруючої команди.
Реклама:

Головне сьогодні