Весільна виставка для українського бомонду
Подібна подія проходить вже вчетверте. Організатори задоволені дійством, адже змогли зібрати під своє крильце максимум найкращих фірм в сегменті весільних урочистостей.
Схожі виставки проводять й інші організації, але навесні, безпосередньо перед весільним сезоном. "Wedding Delux" вирішено проводити двічі на рік - навесні та восени, що дозволяє компаніям залучати клієнтів заздалегідь, задовго до наступного сезону.
Метою організаторів, за їх визначенням, стало створення акції європейського рівня, залучивши лише найкращих, до того ж, лише по одному учаснику в кожному сегменті послуг. Власне, принцип відбору учасників зостався для багатьох таємницею, але факт того, що всі представлені компанії працюють у класі Люкс, не залишав сумнівів.
Серед іншого, на імпровізованій виставці були представлені ювелірні прикраси від Principessa, весільні зачіски від Dessange та квіткове оформлення від LoraShen, бенкетне обслуговування від улаштовувачів події, солодощі та шоколад від "Основного інстинкту", навіть було репрезентовано нішу весільних подарунків компанією IMPERIO, яка демонструвала столове срібло.
Приємно здивувала компанія YAMAGIWA, що представляє на нашому ринку японські перли. Вони привезли на виставку не лише якісні ювелірні прикраси з відкаліброваними перлами, але й зовсім унікальне намисто з велетенських морських перлин, єдине у своєму роді.
Розповсюдженим видом послуг на виставці можна назвати передвесільний косметичний догляд для молодят та весільний відпочинок, чий сегмент зайняли відповідно компанії Babor та Adam&Eva, але подібне пропонували й інші компанії.
Важко було сказати, яка саме частина весільної підготовки цікавила київську публіку найбільше. Адже максимальна кількість людей знаходилась саме біля тих стендів, які в цей вечір роздавали дисконтні картки та знижки.
Збентежило і засмутило те, що й донині український ринок не представлений компаніями з повної організації весіль, що вельми розповсюджено за кордоном. Тож нашим нареченим і досі доводиться самотужки піклуватися про організацію весільної події. Звичайно, дехто з представників подібних компаній був помічений у залі, але офіційно таких партнерів до співпраці не залучають. Адже в такому випадку, весільна виставка з події гламурно-публічної переросте у подію суто професійну.
Та й публіку, що відвідала захід, не можна з упевненістю назвати світською тусовкою. Ну дуже вже мало медійних облич було помічено серед присутніх. Серед гостей впадали в очі постійні відвідувачі Українського Тижня Моди, журналісти та телеведучі українських телеканалів, і, власне, гості, запрошені готелем "Прем'єр Палац". Завітали ознайомитися з останніми новинками весільної моди і деякі українські дизайнери. Зіркою вечора стала Ольга Сумська, матуся дівки на виданні, яка зі зрозумілих причин придивляється до весільних витребеньок.
Для пожвавлення заходу на сцені проходили дизайнерські покази весільного одягу.
Оксана Муха представила колекцію білих та кремових весільних суконь з пишними спідницями та тугими ліфами. Майже всі запропоновані сукні були розшиті мереживом, кристалами Swarovski з нової колекції та штучними перлами. Попередня співпраця Оксани Мухи та компанії Swarovski далася майстрині взнаки. Дизайнер використала також драпіровані тканини з відливом, розшиті шифони, гіпюри та багатошаровий фатин для спідниць.
Можливо, не останню роль у позитивному іміджі дизайнера зіграла участь Оксани Мухи в ексклюзивному показі весільних суконь "Carrousel du Lovre" у Парижі. Та якогось особливо вражаючого паризького шику в новій колекції так і не вдалося побачити: подібні силуети та матеріали вже встигли намозолити очі. Адже світова весільна мода пропонує до нового сезону абсолютно інші напрямки і тренди: прості силуети, більше схожі на вечірні сукні до долу, цупкі тканини і шорсткий шовк, мінімум прикрас та оздоб, особливо каміння. Від показу такого талановитого дизайнера як Оксана Муха було значно більше очікувань.
Зате на диво вдало і свіженько виглядали головні убори моделей: біленькі міні-капелюшки з квітами та вуалями. Того ж вечора дизайнерський будинок роздавав знижку всім охочим на придбання головних уборів з колекції.
Вінчав показ фінальний вихід нареченої у короні та блискучих прикрасах на шиї, у вухах і на руках. Блиск від прикрас був неймовірний, та з'ясувалось, що все це лише якісна біжутерія.
Можливо, своєю творчістю змогла б порадувати публіку Катерина Шаховська, але її участі у дефіле так і не відбулося через декретну відпустку. Не було й Олександра Гапчука, на якого покладали надії з чоловічою лінією весільного вбрання.
В передчас холодної пори року до участі у шоу запросили дизайнера Константина Пономарьова, який спеціалізується на хутряних виробах. Дизайнер представив елегантні, продумані і цілком придатні до носіння варіанти хутряних пальт та жилетів. Але, відверто кажучи, серед представленої колекції лише декілька моделей могли б потягнути на справді весільне хутро, та й то лише завдяки світлому кольору шубок. Коротких шубок під пишні спідниці, болеро, хутряних манто і палантинів в колекції не було.
Ведуча вечора Даша Малахова в перервах між показами розважала гостей конкурсами та лотереями від флористичної компанії. Декому пощастило піти додому з весільними букетиком. Але особливо поталанило тим, хто виграв ніч в п'ятизірковому готелі.
Олексія Залевського покликали на вечір в якості флориста. На допомогу собі він вивів на сцену модель в ультра сучасній весільній сукні власного виробництва. Талановитий дизайнер представив публіці весільний букет у вигляді жовтого квіткового куба. "Весільний букет обов'язково має бути незвичним. Таким, щоб усі його запам'ятали," - так пояснив свою позицію дизайнер. Та коли на сцені з'явився ще один незабутній "букет" нареченої у вигляді дерев'яного візочка з букетиками, які наречена має роздавати своїм подружкам під час весілля, тоді навіть ведуча погодилась, що квадратні букети - це не так вже й шокуюче.
Весільні букети, серез них біло-жовтий квітковий куб |
Крім того, Олексій Залевський самостійно, без напарниці Анжели Лисиці, яка не доїхала на дійство, провів майстер-клас зі створення весільного букету. Пласку платформу з травичкою, в яку маестро повтикував троянди та ще якість квіточки, так і назвали: "Лужок".
Останнім показом був спільний проект стиліста Руслана Захарченка та дому модної білизни "Ажур". По подіуму дефілювали майже оголені дівчата зі складними зачісками, в які були вплетені живі квіти.
Продовжився вечір музикою та бродінням гостей у пошуках солоденького. Адже закінчитись все це чудове дійство мало символічним внесенням та розрізанням весільного торту. Любителька смачненького Даша Малахова протягом вечора декілька разів нагадувала про ласий сюрприз.
Більшість запрошених просто не дочекалися кульмінаційної миті. А ті, хто дочекався, побачили досить змазане видовище: від тортової композиції, представленої ще на початку виставки, під завісу залишилася лише верхівка, тож для гостей розрізали ще пару невеличких тортиків. Загалом, урочистої демонстрації великого і пишного весільного торта так і не сталося.
Хтось пішов додому з подарунками, хтось зібрав для себе важливу інформацію, дехто просто вдовольнився канапками, тортом і шампанським. Тож в цілому захід вдався. І вдався він вже вчетверте. Адже допоки молоді люди не перестануть одружуватись, не припинять вони й облаштовувати це незабутнє дійство свого життя з розмахом і пишнотами. А саме для того і потрібні подібні виставки.